Jump to content

Wat vind jij van GTA IV?


Gijsso

Wat vind jij van GTA IV?  

29 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw mening van de nieuwste GTA?

    • Een geweldig spel! Over 10 jaar speel ik het nog elke dag!!
      7
    • Zeer goed maar ik ben er niet verslaafd aan.
      14
    • Redelijk goed maar ik had meer van verwacht.
      5
    • Nog net geen shit. Ik had er echt veeeel meer van verwacht. Veel te veel uitgehaald.
      0
    • Echt een zwaar kut spel. Ik snap echt niet waarom het zo goed verkoopt. Het zou verboden moeten worden, zo slecht is het.
      0


Recommended Posts

Een vraag waar iedereen naar benieuwd is:

Wat vind jij van GTA IV?

Ik vind het zelf echt geweldig. Ik zou het echt een 11/10 geven.

p.s. Weet nog een optie die ik erbij kan voegen, zeg het dan even.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu heel de Zoekfunctie afgegaan.. Dit had jij ook kunnen vinden als je de Zoekfunctie had gebruikt.

Deze topics hebben allemaal met elkaar te maken alleen de ander vertelt het weer net iets anders. Misschien een idee om al deze topics samentevoegen tot één groot topic. ;) Gericht aan de Mod's/admin's

Ontopic:

Ik vind GTA IV absoluut geen tegenvaller. Ik had zelfs wat minder verwacht. Het is echt een ongelovelijk vet spel, wat me het meest raakte was de stad. De stad van New York is absurt goed nagemaakt. De mensen in GTA IV hebben allemaal verschillende dingen aan of vast. Al die taxi's in New York is ook erg fantastisch nagemaakt. De gebouwen, de Easter Eggs, het verhaal en natuurlijk de professionele missie's die je moet doen. De missie's zijn verdomd goed gemaakt. Alles is erg goed georganiseerd ;) Even kort: Alles aan GTA IV is geweldig ;)

DSgregor :cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Een vraag waar iedereen naar benieuwd is:

Wat vind jij van GTA IV?

gaaaaaaaaaaaaaaap

is iedereen daar benieuwd naar?

Hou mij er even buiten als je het over iedereen hebt... zal me echt niet kunnen boeien hoe mensen dit spel vinden.

het gaat erom wat ik erzelf van vindt. :-)

Als je het een 11/10 zou vinden, dat had je beter het spel verder kunnen gaan spelen dan dit zoveelste nutteloze topic openen.

sorry voor mijn botheid, maar ik begin een beetje zat te worden van topics als deze:

wat vind jij van GTA4, Wat vind jij slecht aan GTA4, De kofferbak kan niet open, de kofferbak kan wel open, Wat kun je doen met je vriendje, etc etcetc. mensen ga gewoon dat spel spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze gta vind ik niet tijdrovend als andere, ik heb de storyline bijna gecompleted in 30 uur(Hoef nog maar 3 of 4 missies).

Behalve die grappige duifjes, maar ja, als je ze afschiet is het nog grappiger :Y Veertjes in het rond.

SA heb ik echt veel gespeeld, voornamelijk met rondtouren, met de fiets een beetje op gebouwen springen en stunten.

Grootste reden van SA was modden, heb ik SA op de pc alleen al 460 uur gespeeld, en op de xbox zeker ook zoiets, als het niet meer is.

Dus ongeveer 900 a 1000 uur gespeeld.

Ik vond dat IV wel meer dingen had moeten doen, fietsen, desert/bos om te crossen, dit vond ik ook zo cool in SA.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...