JOEMAN Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) ik heb een probleem met mijn mods ze werken gewoonweg niet ik had ze eerst naar mijn docmenten gezet en dan naarC:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Bewerkt: 22 juni 2008 door Bling Afgesplitst van "Aanvraagtopic voor modificaties" en verplaatst naar 'Overige Hulp'. Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik heb een probleem met mijn modsze werken gewoonweg niet ik had ze eerst naar mijn docmenten gezet en dan naarC:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas hier kunnen we niks mee! vermeld erbij om welke mod het gaat, ander kunnen we je ook niet helpen. Reageren
JOEMAN Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 het zijn deze mods:Avion_Concorde_gta.cz,CFunebrero_harrier_sa,csviewer Reageren
Dinkydau Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Wat voor mods zijn dat dat? Voertuigmods? Player skins? Nederlandse vertaling? Met die informatie kunnen "we" precies uitleggen hoe je ze installeert. In ieder geval installeer je (bijna) geen enkele mod door hem in de map GTA San Andreas te plaatsen. Reageren
JOEMAN Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 het zijn voertuig mods Reageren
Dinkydau Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Eerst, download een imgtool als je die nog niet hebt. Ik gebruik voor de uitleg deze: http://rapidshare.com/files/124259808/imgtool20.zip Open de imgtool. Ga naar file en open het bestand gta3.img dat zit in de map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models Zoek de auto op die je wilt vervangen door te klikken op edit, en find en daar de naam in te typen. Er staan 2 bestanden met de naam van de auto, een met de extensie .txd en een met dff. Voordat je ze vervangt moet je eerst een backup maken. Selecteer de 2 bestanden van de auto, en ga naar command om daar op extract te klikken. Sla de backups ergens op. Dan kan je de mod installeren. Selecteer nu 1 van de 2 bestanden met extensie .txd of .dff en klik weer op command. Klik daar op replace en zoek de mod op. Vervang het bestand, bijvoorbeeld rhino.txd met het gemodificeerde bestand dat exact dezelfde naam heeft. Doe dit ook met het 2e bestand, rhino.dff. Nu de bestanden vervangen zijn moet je het archief "herbouwen". Ga naar command en klik rebuild archive. Dit kan even duren. Als dat klaar is is de mod geïnstalleerd. Reageren
JOEMAN Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Eerst, download een imgtool als je die nog niet hebt.Ik gebruik voor de uitleg deze: http://rapidshare.com/files/124259808/imgtool20.zip Open de imgtool. Ga naar file en open het bestand gta3.img dat zit in de map: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models Zoek de auto op die je wilt vervangen door te klikken op edit, en find en daar de naam in te typen. Er staan 2 bestanden met de naam van de auto, een met de extensie .txd en een met dff. Voordat je ze vervangt moet je eerst een backup maken. Selecteer de 2 bestanden van de auto, en ga naar command om daar op extract te klikken. Sla de backups ergens op. Dan kan je de mod installeren. Selecteer nu 1 van de 2 bestanden met extensie .txd of .dff en klik weer op command. Klik daar op replace en zoek de mod op. Vervang het bestand, bijvoorbeeld rhino.txd met het gemodificeerde bestand dat exact dezelfde naam heeft. Doe dit ook met het 2e bestand, rhino.dff. Nu de bestanden vervangen zijn moet je het archief "herbouwen". Ga naar command en klik rebuild archive. Dit kan even duren. Als dat klaar is is de mod geïnstalleerd. als ik op open klik kom ik uit op twee keuzes via het internet of programma uit lijst kiezen welke van de twee moet ik kiezen? Bewerkt: 22 juni 2008 door JOEMAN Reageren
Dinkydau Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Een misverstand, niet zo'n goede uitleg. Je moet het bestand gta3.img In de imgtool openen. Dan klik je op file, klik je op open en daar zoek je het bestand gta3.img op. Reageren
JOEMAN Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 tot dat ik het open de moest ik alles uitpakken daar na klikte ik nog is op open en dan komt de keuzes uitvoeren of annuleren moet ikuitvoeren scelecteren? Reageren
Dinkydau Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Ik snap niets van wat je bedoelt. Als het goed is hoef je helemaal niks uit te pakken en ook niet uit te voeren. kan je een iets preciesere uitleg geven van wat je allemaal gedaan hebt en wat er op het scherm verschijnt? Ik heb even met hypercam opgenomen wat de acties zijn die ik deed tijdens de uitleg (om het zelf nog te kunnen volgen), en die heb ik geupload. Downloadlink: http://rapidshare.com/files/124270033/clip0001.avi Als het goed is moet het lukken op de manier in de video. Bewerkt: 22 juni 2008 door Dinkydau Reageren
JOEMAN Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) de downloads zaten eerst in een tijdelijke map ->mijn documenten-> deze computer->Program Files->Rockstar Games->GTA San Andreas evoila verder kom ik niet +ik kan dat filmke niet ontvangen Bewerkt: 22 juni 2008 door JOEMAN Reageren
Dinkydau Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Waar de downloads staan moet niet uitmaken. Maar hoezo kom je niet verder? Je opent gewoon die imgtool en volgt de handleiding die ik geschreven heb. Ik snap niet wat er dan nog fout kan gaan, ik heb zelfs een video opgenomen van hoe ik het doe met een tank als voorbeeld. Edit: Ehm... ja ik zie het, dat gaat niet werken. Even opnieuw proberen. Edit: Wat er precies mis is weet ik niet. Waarschijnlijk ligt het aan het type bestand, maar als je rechtermuisknop, doel opslaan als doet doet ie het wel. Bewerkt: 22 juni 2008 door Dinkydau Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=60033 stel daar je vraag, kdenk dat je vraag vandaag nog gesteld is daar:) Reageren
JOEMAN Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ik bedoel dat ik het dan niet meer verder weet+ik heb de v2 versie ik heb mijn speel gedowngrade kan ik nu mods installen?????????????????? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.