Jump to content

[REL] Hitting-Lamp [SA]


Puma

Recommended Posts

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Hitting-Lamp

Autor: Puma

Replacing: Baseballbat

hitlampteaser.jpg

DOWNLOAD

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Enjoy :Y !

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit! Het plaatje rechtsboven in is ook mooi gemaakt :puh:

Ik vind alleen de lampenkap texture niet zo super..

MAar verder een goed idee, kun je hem mechien licht laten geven?

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Ge-wel-dig gewoon ^_^ . Mooi lamp, maar ik zie ook dat hij is gemaakt met sketch-up. Dat komt door al die grijze en witte kleuren in de binnenkant/buitenkant van de lamp. Dat is niet zo geweldig. Ook kan je bij het wapen menu beter de lamp niet in die kleuren doen. Maar gewoon zoals in de anderen ook. Wit + zwart randje.

Verder toppie!

9.5/10 :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker netjes!, en wat de score betreft ga ik met bierbuikje mee!

KUTGW :tu:

J-Star

EDIT:

Werkt hij nou niet?, ik heb de bat.dff en .txd gereplaced en ik load een savegame,

en hij werkt niet?

Bewerkt: door J-star
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke mod. Het is weer eens iets wat alleen Puma kan bedenken. :puh: Wat ik zo mooi vind aan de lamb zijn de details. Er hang zelfs een draadje met lichtknopje aan. :tu: Maar ik ben het wel met Bierbuikje eens, je moet het HUD icoon gewoon zwart wit maken. :Y Verder is het missien een leuk idee om een van de grote planten die op de grond staan in huizen een lamb te maken. Dan lijkt het alsof je die uit een huis gejat hebt. :puh: Als ik mijn basball bat niet had vervangen door een koekenpan had ik deze mod zeker gedownload. (sorry maar ik vind het gewoon leuk om mensen de kop in te slaan met een koekepan)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...