Jump to content

San Andreas Development


$NeoSyp$

Recommended Posts



sanandreasdevelopmenttm1.png

Welkom bij het nieuwe project, San Andreas Development!

Wat doen wij?

Het is de bedoeling dat we San Andreas gaan ombouwen. Dit wordt echter geen total conversion mod. We gaan de normale wereld van San Andreas verbeteren (vandaar de naam). Zie het alsof wij zijn aangewezen om de staat verder te ontwikkelen. We zoeken plekken op die we kunnen verbeteren, zoals bijvoorbeeld de ghetto's, maar ook de verwoestte buurt van Doherty. Deze gebieden knappen wij dan op door er nieuwe gebouwen te plaatsen, of iets anders (denk aan parken en dergelijke). Je mag in principe ook infrastructuur doen (alles mag in principe) maar zorg er dan voor dat de voertuigen op precies dezelfde plekken kunnen rijden, dus verleg/verhoog geen wegen. Je mag natuurlijk wel borden etc veranderen/toevoegen.

voor de duidelijkheid: We veranderen hier enkel de kaart, dus geen configuratiebestanden, voertuigen, peds etc.

Hoe werken deze projecten?

Iedereen die meewerkt aan het project mag projectvoorstellen doen. Dit doe je door een (simpele!) render van hetgeen dat jij wilt plaatsen hier te posten, met wat extra info mbt tot waar, hoeveel verdiepingen, etc.

Houd het simpel, omdat het natuurlijk kan dat de rest van het team niets ziet in je voorstel. Het zou dan zonde zijn als je weken aan je project hebt gewerkt. Wordt het wel aangenomen, dan kun je het uitgebreid gaan uitwerken.

Wat brengen wij uit?

Telkens als er enkele projecten zijn afgerond (dit ligt aan hoe groot ze zijn, meestal na 2) brengen we een nieuwe versie uit. Er zit in elke versie een handleiding welke uitlegt hoe je het moet installeren (aangezien je soms bestanden moet toevoegen, soms vervangen, soms verwijderen, etc).

Wie werken er mee?

Elk lid mag zich aanmelden voor dit project, zolang je maar een beetje ervaring hebt met modellen. Zie jij hier wel wat in? Meld je aan!

Medewerkers

Moddeling

$NeoSyp$

GTA_PEEKCITY

Siriouz

Rivel

Galiorix

zamg0d1

Mapping

Unmountable Tijmen

misterx133

Projecten

"Beach Hope" door $NeoSyp$ Status: Afgerond

"Zonnenpaneel Park" door Rivel Status: Geannuleerd

"Estates Park" door $NeoSyp$ Status: Afgerond

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    41

  • Rivel

    18

  • Unmountable Tijmen

    8

  • Timske

    5

Ik heb in SketchUp een mooie wolkenkrabber die het meest lijkt op het AON center.

Zou ik graag mee kunnen doen, want ik kan geen models ingame zetten. Maar ik zou wel graag moddelen ;)

Ik hoor het wel van je als je me nodig hebt,

All the best,

Dennuss :dans:

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY
Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze aangenomen ;)

Geen probleem dat je niet ingame kunt zetten, dat kan ik nog wel doen, zolang jij maar de dff, col en txd kunt maken (mocht je dit niet kunnen, zijn hier genoeg tutorials over te vinden). Kun je misschien je wolkenkrabber laten zien? Dan weet ik ongeveer hoe goed je bent :)

Veel plezier bij ons!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze aangenomen ;)

Geen probleem dat je niet ingame kunt zetten, dat kan ik nog wel doen, zolang jij maar de dff, col en txd kunt maken (mocht je dit niet kunnen, zijn hier genoeg tutorials over te vinden). Kun je misschien je wolkenkrabber laten zien? Dan weet ik ongeveer hoe goed je bent :)

Veel plezier bij ons!

skycrapper_jetskicity.PNG

De afbeelding heet Jetsi City op het einde omdat ik een nieuwe eiland wou maken voor de kust van Los Santos. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, de textures moeten inderdaad nog maar het model is op zich wel leuk :)

Ik denk overigens dat we echt van start gaan als we zo'n 4 mensen hebben, alhoewel je natuurlijk wel alvast iets zou mogen indienen, mocht je een idee hebben.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij dan aangenomen, post jij aub ook iets wat je hebt gemaakt :)

Over die tunnel; Nee, dat is niet de bedoeling. We willen echt de stad verbeteren met nieuwbouw projecten en dergelijke, niet om het qua 'spel' leuker te maken maar echt qua omgeving. We plaatsen sowieso enkel objecten (gebouwen en dergelijke dus) en geen wapens (dit moet namelijk in de scm)

Oh ja, hier nog een render van mijzelf (dit heb ik laatst voor een project voor CKV voor school gemaakt):

render1ef1.png

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil best joinen :)

Mooi, bij deze toegelaten ;) Ik heb van jou natuurlijk wel eens wat gezien, maar post aub nog eens een gebouwtje oid dat je hebt gemaakt ;)

Ik wil ook wel joinen, Maar ik kan dan alleen bestanden die al ín het spel staan, er neer zetten. Meer kan ik niet :7

Tja, mappen bedoel je? Ik denk dat dat wel van pas komt, mochten de model makers er zelf niet uit komen. Aangenomen dus! :tu:

PS: Zie ook mijn post mbt misterx133

Die jobs lijken me overigens niet echt nodig aangezien iedereen toch ongeveer hetzelfde doet, muv Unmountable Tijmen.

Overigens denk ik dat we ergens morgen, zodra mijn vakantie begint, van start gaan. Dus als iemand een projectvoorstel heeft, ga gerust je gang en post het! :)

Als er nood aan is wil ik wel wat texturen en een paar badlands dorpjes mooier maken.

Sorry, zag je reactie eventjes over het hoofd :puh:

Jij mag natuurlijk ook meedoen, zowel voor jouw geldt, post aub wat van wat je hebt gedaan. Fijn trouwens dat je ook aandacht besteedt aan de kleinere dorpjes, die verdienen ook wel wat verbeteringen :tu:

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan een beetje mappen (zoals de mod van de veilige basis) maar ik zou graag aan het project meewerken!

Mwha, je kunt natuurlijk ook met enkel mappen een project maken bedenk ik net. Je zou bijvoorbeeld (ik zeg maar wat) een stadsdeel dat te slecht verlicht is kunnen verlichten door wat extra lantaarnpalen te plaatsen ofzo, verzin wat zou ik zeggen. Aangenomen dus :)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...