Jump to content

[Total Conversion] Grand Theft Auto Wauzie's Stunt Island


Wauzie

Recommended Posts

Hallo GTA-fans.

Ik heb een oud project bijgepoetst en er een mod van gemaakt. Het gaat hier om een stunt eiland in Vice City. Dit stunt eiland heet, vrij vanzelfsprekend :D , 'Wauzie's Stunt Island'.

Meer informatie kunnen jullie op mijn website lezen.

wsiscreen.jpg

Wauzie's Stunt Island

Downloaden kan je de mod op mijn site of op GTAgames.nl.

Ik hoop dat jullie de mod leuk vinden en ik wens jullie veel speelplezier!!!

Bewerkt: door Wauzie
Link to comment
Delen op andere websites

_O_ VET Wuazie _0_. EN helemaal zelf gemaakt ^_^ . Ziet er fantastisch uit. Het enigste wat opgemerkt moet worden is de belichting. Maarja, VC he...

Haha ja :puh:, maargoed, het is een mod die stamt uit mijn modding tijd van Vice City. Belichting speelde toen geen nog niet echt een rol bij gta vc :puh:. Maargoed, het gaat om het stunten :). Veel plezier!

Link to comment
Delen op andere websites

_O_ VET Wuazie _0_. EN helemaal zelf gemaakt ^_^. Ziet er fantastisch uit. Het enigste wat opgemerkt moet worden is de belichting. Maarja, VC he...

Niks aan de belichting doen, dat maakt VC zo geniaal. :cry: Dit geeft me gewoon zo'n goed gevoel van binnen. :clown: door deze rotzooi ben ik ooit begonnen met modden, toen was het tenminste nog leuheuk.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal et nu uittesten.

wie weet vervangen de mods elkaar en is er geen probleem.

kan ik hem over ultimate vice city modden?

knap werk hoor.

Nee, dat kan niet. Je kan het wel proberen, maar grote kans dat hij het óf niet doet óf je bent Ultimate Vice City kwijt.

het kan dus wel ;)

fantastische mod trouwens!

Link to comment
Delen op andere websites

kan ik hem over ultimate vice city modden?

knap werk hoor.

Zoals Galiorix al zegt, deze mod overschrijft je Vice City bestanden, hij voegt niks toe. Maar ik zou wel even backuppen, voordat je de installatie uitvoert. Het kan altijd zijn dat er een paar bestanden niet meer matchen zoals dat hoort en dat zit je met een 'broken' Vice City. :puh:. Suc6 in ieder geval :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...