Met gepaste trots presenteer ik u de inmiddels derde GTA Vice City fotocontest. Zoals de naam al doet vermoeden is het in deze contest de bedoeling om een zo mooi mogelijk foto van een door de organisator gekozen plek te maken. De punten die de deelnemers krijgen hangen af van de stemmen van de overige leden, die in het stemtopic worden bijgehouden.
Inschrijven
Wil jij de eventuele winnaar worden van deze fotocontest, schrijf je dan in, doormiddel van volgende zaken in een PM naar mij op te sturen:
[b]Titel PB:[/b] Vice City FC III.
[b]Naam:[/b] [i]Forumnaam[/i]
Ik wil graag deelnemen aan de derde editie van de Vice City fotocontest.
Overige informatie
Deze contest start wanneer tien leden zich hebben ingeschreven.
Er zijn drie rondes. Bij de eerste vallen er vier mensen af, bij de voorlaatste drie en uiteindelijk zullen drie mensen om de titel strijden.
Deelnemers krijgen, wanneer een nieuwe ronde start een week de tijd om hun foto in te sturen.
Deelnemers worden verwittigd wanneer een nieuwe ronde begint en gewaarschuwd wanneer ze nog slechts één dag hebben om hun screen in te sturen.
De screen moet zelf gemaakt zijn, en niet worden geript van internet.
Is nog iets niet duidelijk, dan kan je je vraag altijd kwijt in het vragentopic.
De winnaar
De winnaar van deze editie ontvangt hiervoor een plaatsje op de ranglijst, bij de andere fotocontesten. Met andere woorden eeuwige roem.
Met toestemming van Dutchy3010
Met gepaste trots presenteer ik u de inmiddels derde GTA Vice City fotocontest. Zoals de naam al doet vermoeden is het in deze contest de bedoeling om een zo mooi mogelijk foto van een door de organisator gekozen plek te maken. De punten die de deelnemers krijgen hangen af van de stemmen van de overige leden, die in het stemtopic worden bijgehouden.
Inschrijven
Wil jij de eventuele winnaar worden van deze fotocontest, schrijf je dan in, doormiddel van volgende zaken in een PM naar mij op te sturen:
Overige informatie
Is nog iets niet duidelijk, dan kan je je vraag altijd kwijt in het vragentopic.
De winnaar
De winnaar van deze editie ontvangt hiervoor een plaatsje op de ranglijst, bij de andere fotocontesten. Met andere woorden eeuwige roem.
Editie I: NandroDavids
Editie II: /
Editie III: Jij?
Verder ontvangt de winnaar een Badge, die enkel hij of zij mag dragen
Deelnemers (VOL!)
Gelieve niet in dit topic te posten!
Bewerkt: door Svenie