Jump to content

trophies


samin00

Recommended Posts

hee iedereen zoals iedereen al weet komen er netzoals er voor de xbox 360 trophies voor de ps3!

jeeeeuh

maarre ik vroeg me af wat moet je bijvoorbeeld doen om een trophie te kunnen krijgen voor gta4

zijn het hele moeilijke opdrachten?

kan iemand misschien een voorbeeld geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Trophie? Hoe bedoel je 'Trophie'?

Op de Xbox360 heb je Achievement. Dit zijn opdrachten die je moet voltooien. Voor de achievements krijg je punten. Als je een Xbox360 hebt moet je dus Achievements voltooien. Alle Achievements die er zijn kan je Hier vinden. Ik hoop dat het lukt. Tips en Hints staan eronder dus het lukt je vast wel.

Succes!

BTW: Mag ik de bron van waar je dat weg hebt? Dat er achievements komen voor de PS-3?

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

hee iedereen zoals iedereen al weet komen er netzoals er voor de xbox 360 trophies voor de ps3! (...)

Heb je toevallig ook een bron? Ik heb namelijk nergens gelezen dat deze zouden komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen komt Firmware Update 2.40 uit waar idd Trophies op zit. En trophies werkt ongeveer hetzelfde als Achievements. Bij nieuwe games zitten dus opdrachten die je kan/moet voltooien en die je weer aan andere kan laten zien of vergelijken. En hier kan je voor elke "trophie" brons, zilver en/of goud halen.

En op de vraag van Samin00: Ik denk dat GTA IV geen gebruik maakt van Trophies. Of Sony heeft al voor de release laten weten aan rockstar dat ze deze functie mogen gebruiken en dat Rockstar dus nog een verassing in petto heeft voor ons. Of het komt misschien in een extra download content te zitten. We moeten afwachten ;)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

En op de vraag van Samin00: Ik denk dat GTA IV geen gebruik maakt van Trophies. Of Sony heeft al voor de release laten weten aan rockstar dat ze deze functie mogen gebruiken en dat Rockstar dus nog een verassing in petto heeft voor ons. Of het komt misschien in een extra download content te zitten. We moeten afwachten ;)

De trophies zijn op elk spel van toepassing heb ik vernomen, alleen niet op oude savegames.

Link to comment
Delen op andere websites

En op de vraag van Samin00: Ik denk dat GTA IV geen gebruik maakt van Trophies. Of Sony heeft al voor de release laten weten aan rockstar dat ze deze functie mogen gebruiken en dat Rockstar dus nog een verassing in petto heeft voor ons. Of het komt misschien in een extra download content te zitten. We moeten afwachten ;)

De trophies zijn op elk spel van toepassing heb ik vernomen, alleen niet op oude savegames.

De eerste game die het trophy-systeem zal ondersteunen is de PlayStation Store-game Super Stardust. Andere first party-games met deze ondersteuning zijn Buzz! Quiz TV, LittleBigPlanet, Motorstorm: Pacific Rift, NBA 09, PAIN, Pixeljunk Eden, Resistance 2, SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation en Warhawk. PAIN en Warhawk zijn natuurlijk al uit, voor deze games zal daarom een update verschijnen.

EDIT: Ook Bioshock zal gebruik kunnen maken van Trophies.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Alle games die al uitzijn kunnen ook gebruik maken van trophies alleen moet dat dan upgedated worden met iets van een patch of iets dergelijks.

Dus wat ik me afvraag is of rockstart nog een patch uitbrengt om gebruik te maken van de trophies op de ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier staan alle Achievements. Als je er naar kijkt kun je zien dat sommige makkelijk zijn en sommige wat moeilijker. Verder heb je ze niet nodig voor de storyline of 100% het is gewoon zodat je ze later kunt vergelijken met vrienden of gewoon om te verzamelen. :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Hier staan alle Achievements. Als je er naar kijkt kun je zien dat sommige makkelijk zijn en sommige wat moeilijker. Verder heb je ze niet nodig voor de storyline of 100% het is gewoon zodat je ze later kunt vergelijken met vrienden of gewoon om te verzamelen. :Y

maar zijn alle trophies het zelfde als achiefments?

bestaat er geen 1 trophie die anders is dan de achiefments?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...