Jump to content

Final Fantasy games/films.


Forever GTA

Recommended Posts

Wat vinden jullie van Final Fantasy games/films.

Mijn favoriet is ff7 ik vind het zo zielig wanneer aeris sterft en hoe cloud er onder lijdt.

Het is echt een fantastisch spel en hopelijk komt ie heel gauw uit op de ps2 dan kan ik het beter zien.

Veel verschillende en goeie vechtstijlen en acties en mooie plaatsen, de filmpjes zijn erg goed namate je het verder speelt wordt je er bij betrokken en voel je met ze mee.

De film ff7:advent children is ook zo prachtig op het einde moet ik gewoon huilen bij spel en film [komt door aeris]en de rest]

De film kan van mij wel beter want aeris zie je niet vaak bij gezicht, in ieder geval niet alleen op het einde, en vraag me af wanneer cloud en tifa bij elkaar komen, en nog andere dingen

ff7:dirge of cerberus

Zeer goed spel met vincent je ziet de personages nu wel wat beter in plaats van bovenop en klein, het is iets anders vechten dan eerder maar het ziet er gaaf uit, je komt bij bepaalde bekende plaatsen helaas niet overal.

Het is mooi wat vincent en lucretia hebben maar ik snap er eigenlijk nu nog minder van hoe het tussen hun zit.

En die andere spellen moet ik nog spelen maar ik heb wel wat filmpjes gezien, en het is heel leuk ik wil ze gauw spelen.

final fantasy 8 en x-[10]-1&2

de spellen zijn op zich best moeilijk als je alles wil doen maar je kan ze uitspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Final Fantasy is mijn favoriete game serie.

FFVII is ook mijn favo, maar VIII, XII, IV en VI vind ik ook erg goed.

Ik heb alle FFs gespeeld trouwens.

En nee er komt geen PS3 versie voor FFVII.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Woot! Een Final Fantasy topic :D Het punt dat je Aerith niet vaak ziet komt omdat ze vanaf het begin van de film al dood is ;) De film is namelijk een vervolg van het spel :D

Film:

Final Fantasy 7: Advent Children.

Prachtfilm, mooie animaties, goede muziek[dat mag ook wel als het van Nobou Uematsu komt ^_^] en ook een super verhaal! Ik heb serieus zitten genieten tijdens het kijken van de film, en wat mij betreft mogen ze van Final Fantasy 8 ook een film maken :D

Games:

Final Fantasy 7:

Heel leuk spel, ook knap hoe mooi ze het er hebben uit laten zien ondanks dat de eerste 3d game is in de Final Fantasy reeks :) Het is soms alleen wat makkelijk omdat je in tegenstelling tot Final Fantasy 8 aan ziet komen waneer je een special attack kunt doen. Toch is het mooi in elkaar gezet, goede cut-scenes en filmpjes tussen door en leuke minigames :D Alleen jammer dat ik niet verder kwam omdat mijn spel op een moment crashte na de Gold Saucer? Die grote stad met dat spook hotel, chocobo racing etc :)

Final Fantasy 8:

Ik heb het spel letterlijk en figuurlijk kapot gespeeld. Zulke mooie muziek, zulke mooie graphics(voor die tijd), zulke vette filmpjes en cut-scenes. Mooie battle style, veel keuzes tussen aanvallen, keuze uit verschillende characters. Helaas overleed Disc 1 op een bepaald stuk vlak na de robot spin die achter je aankomt als je van je eerste missie afkomt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
Final Fantasy is mijn favoriete game serie.

FFVII is ook mijn favo, maar VIII, XII, IV en VI vind ik ook erg goed.

Ik heb alle FFs gespeeld trouwens.

En nee er komt geen PS3 versie voor FFVII.

op dit moment is ie er zelfs...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...