Puma Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 SL-91 Hovercraft Transport Info Deze hovercraft heeft de mogelijkheid voertuigen mee te nemen. Het voordeel hiervan is dat je je voertuigen nu ter land, ter zee en 'ter lucht' kunt transporteren. Screens (klik voor een vergroting) Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Okee, maar waar kan je hem downloaden? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kijk eens naar de Titel: [WIP] SL-91 Ho... Work In Progress Nice werk Puma. Hoop dat hij bijna klaar is! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Mag ik hem texturen? Ik vind hem helemaal geweldig , alleen ik snap niet wat die auto in het midden doet. Of ik snap niet wat een hovercraft is Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Volgens mij is dat als voorbeeld dat je een auto kan transporteren Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik vind hem tot nu toe nog niet zo mooi maar hij is wel erg handig. Reageren
Timske Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Mag ik hem texturen? Ik vind hem helemaal geweldig , alleen ik snap niet wat die auto in het midden doet. Of ik snap niet wat een hovercraft is @Bierbuikje, zo kan Puma kijken als die hem in gta gaat zetten of er een auto inpast, netzoals je een huismaakt en dat sketch up popetje erbij gebruikt @Puma, ziet er vet uit hopelijk zijn het ook mooie textures Reageren
js007 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Heel mooi gedaan, maar zal hij maar 1 voertuigper keer kunnen vervoeren of meerdere. En kan het niet dat je hoovercraft niet onploft als je met een hoge snelheid rijd , vliegt of vaart met je hoovercraft. Reageren
Timske Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Btw Puma, ik denk dat je auto eruit vliegt of dat je hovercraft tot stilstand komt netzoals bij Exit Groeten Tim Reageren
Jarno Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik hoop dat de auto er in blijft als je ermee gaat varen . Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Als hij klaar is ga ik hem zeker downloaden! Er is al zo'n mod die heb ik gehad maar die verneukt[/font] het hele spel met zijn KUT[/font] handling. Reageren
Timske Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Trouwens Puma, waar komt de bestuurder te staan Reageren
Puma Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Euh dat weet ik nog niet, kijk maar naar de screens: Next: 'Trapleuningen' en 'ventilatortjes' : sigaar: Reageren
FerryN Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Als hij klaar is ga ik hem zeker downloaden!Er is al zo'n mod die heb ik gehad maar die verneukt[/font] het hele spel met zijn KUT[/font] handling. Dan heb jij het waarschijnlijk iets fout gedaan, want die mod deed het bij mij gewoon. Ontopic: Puma, ziet er leuk uit, ga zo door! Maar gaat het wel lukken dat de wagen er niet afvalt? Later, Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Tja, ik denk dat het wel mogelijk is om ervoor te zorgen dat de wagens er niet uitvallen, maar dan zou je iets in de main.scm moeten veranderen denk ik, zodat het net zoals bij de missie Cop Wheels blijft zitten. Ik heb echter geen flauw idee hoe en of dit wel kan, maar goed, het was maar een ideetje. Voor de rest ziet het er al erg goed uit, mooie afwerking, ik kan niet wachten op de getextureerde versie. Veel succes! Met vriendelijke groeten, NeoSyp Bewerkt: 6 juli 2008 door $NeoSyp$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.