Tmzom Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Hallo mede gta'ers, Ik heb laatst een SlamVan Perfect getuned en in mijn garage gezet in los santos, (bij sweet, (het ronde pleintje)) Maar als ik er naartoe ga te voet, wil de garage niet open <_< Heel soms als ik mazzel heb gaat de deur wel open, maar de meeste keren niet Weet iemand wat je hieraan kunt doen? ( ik heb dit 1 keer geprobeerd, maar dat zal wel mazzel zijn geweest: Een foto maken van de deur, en toen ging ie open.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) nou ik had het een paar keer gehad bij mijn SF garage toen stonden er 3 in maar ik denk dat hij dan ff moet laden meestal als ik een rondje om het huis lopp dan gaat hij weer open en soms ook als ik tegen de garagedeur aan sla B) Bewerkt: 7 maart 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sautor Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Heb ik ook last van. Bij mij helpt een paar keer tegen de garage oploppen wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 bij mij doet die het pas als ik eerst een schot los met shotgun en dan stuk of 10 schoten en toen pas ging die open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Je moet voor de garage deur gaan staan. Druk dan op start. Ga weer terug naar de game en dan zul je zien dat de garage deur opengaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Heey! Bedankt Scott16! Zal het vanavond wel even uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 ik heb daar ook last van en ik ga dan altijd 1 keer tegen de garage opspringen het ziet er een beetje idioot uit maar het werkt wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 ik heb ook de gekste dingen gedaan om hem open te krijgen. maar wat scott zegt werkt altijd geheid. kreeg overgens een bedankje van CJ hij werd er gek van om telkens als een maloot tegen die deur op te lopen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 ja dat heb ik ook, gewoon hopsen en dan lukt het wel hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Alle methoden die jullie hebben verteld werken! Maar ik vind tegen de deur slaan wel de makkelijkste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.