Robin B Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Hoi allemaal.Hier kan je eigen matches starten van Cod 4 en mensen ontmoeten. Ik hoop dat een mod.Een trefpunt forum gaat maken hier. Reageren
Stunna Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Denk niet dat er nog veel mensen zijn die het spelen hier, maar als je wil, wil ik wel eens een potje tegen je spelen, de naam is faststrike. add me. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hoi allemaal.Hier kan je eigen matches starten van Cod 4 en mensen ontmoeten.Ik hoop dat een mod.Een trefpunt forum gaat maken hier. als je wilt kun je mij ook wel aanmelden maar ik heb pas over 1 week COD4 op de PC Reageren
Robin B Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hoi allemaal.Hier kan je eigen matches starten van Cod 4 en mensen ontmoeten.Ik hoop dat een mod.Een trefpunt forum gaat maken hier. als je wilt kun je mij ook wel aanmelden maar ik heb pas over 1 week COD4 op de PC Ik heb hem op PS3. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Hoi allemaal.Hier kan je eigen matches starten van Cod 4 en mensen ontmoeten.Ik hoop dat een mod.Een trefpunt forum gaat maken hier. als je wilt kun je mij ook wel aanmelden maar ik heb pas over 1 week COD4 op de PC Ik heb hem op PS3. oh maar kun je dan niet tegen iemand op de pc spelen met ps3 ??? Bewerkt: 6 augustus 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Nee dat kan niet. ohja jammer Toch bedankt Reageren
Forumrunner Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb COD4 op de PC mijn naam is (KoH)Wallcroft en ik ben lvl 55 iemand, zin in een potje? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik heb COD4 op de PC mijn naam is (KoH)Wallcroft en ik ben lvl 55 iemand, zin in een potje? woensdag krijg ik m dan zal ik wel kijken of ik online kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.