Jump to content

Tekst


Kloep

Recommended Posts

Persoonlijk vind ik hem best goed gelukt. De rand om KLOEP is mooi 3D. Ook vind ik het mooi glimmen. In het midden zie je mooie diepte. :tu: Ook vind ik de kleur erg mooi. Kort om: mooie sig. ;)

9/10

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

goed dat je weer bezig bent,

het werdt tijd ook :puh:

anders leer je het nooit hé :puh:

ja over de tekst,

het is best mooi,

de rand is zoals STP al zei, mooi 3D

en het kleur bevalt mij ook

ja je zei dat het alleen om de tekst gaat en dat valt op :puh: want de ''achtergrond'' trekt op niets als ik het zo mg zeggen ^^

voor de rest, goed gedaan =D 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Kloep,is weer lang geleden.Zelf ben ik niet zo'n Photoshop 'held',maar de tekst is aardig mooi gelukt.

Ik vind de lettertype mooi en ook de rand is heel erg netjes,gebruik deze letters nog!

Gewoon 10/10perfect,kan je me misschien zeggen hoe je dit hebt gemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer netjes gedaan, Kloep. :) Ik vind de stijl van 't lettertype gecombineerd met de glans en het 3D-effect erg mooi. Helaas is de tekst op sommige plekken wel wat pixelig, dit kun je misschien wat proberen te verminderen als je de .PSD nog hebt. Waarschijnlijk zou het er ook niet verkeerd uitzien als je de tekst nog iets groter zou maken. Verder nice, misschien ook leuk voor een tutje?

Cijfer: 8,5 / 10, omdat het pixelachtige het glans-effect helaas toch een beetje verpest.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank u allen _O_

Ik heb nu geen tijd, moet zo werken.. Maar om 18:00 ben ik klaar dus ik zal er dan wel een tut over maken. Ik hoop dat hij vanavond wel klaar is.

Edit: Overigens, er zit geen rand omheen :tu:

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...