Scarface92 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Gasten! Van de game Max Payne (door Rockstar Games) verschijnt een film. En de trailer wou ik jullie even laten checken: Wat vind je ervan en ga je hem checken in de bios? Meestal zegt men dat films van games bagger zijn, dus eerst maar eens Hitman checken. Maargoed, de film gaat dus gewoon Max Payne The Movie heten en ik ben erg benieuwd. Mvg, G r a n d T h e f (T w a n)O Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Lijkt mij dat dit weer een goedkope rip-off word net zoals alle uwe Boll films Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Als sinds MP 2 hoopte ik dat er ooit een film van kwam. De games hebben zo'n goede storyline, goede gameplay. Het zijn gewoon 2 topgames. Hopelijk word deze film geen goedkope flop, zoals andere, maar een goede film. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Als sinds MP 2 hoopte ik dat er ooit een film van kwam. De games hebben zo'n goede storyline, goede gameplay. Het zijn gewoon 2 topgames. Hopelijk word deze film geen goedkope flop, zoals andere, maar een goede film. Ik hoop meer dat er ooit nog een Max Payne 3 komt. En dan weer in het goede stijltje van deel 1. Deel 2 was ook wel leuk maar ik vond het geen echte Max Payne game meer. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ben benieuwd. Lijkt echt een vette film. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Wel jammer dat Rockstar Games geen film productie doet. Zo kunnen ze nog eens wat leuke filmpjes maken over GTA of Bully. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Wel jammer dat Rockstar Games geen film productie doet.Zo kunnen ze nog eens wat leuke filmpjes maken over GTA of Bully. Ik denk dat dat niet lang zal duren. Ze hebben al een hele aparte graphics afdeling (weet niet zeker hoe ie heet) en van de game wereld naar de film wereld gaan is maar een kleine stap. Vooral voor R*. Reageren
Fyre Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Quote van mijzelf op een ander forum hierover: Uhuh, juist, in Max Payne vochten we ook tegen vliegende monsters en soldaten in nanosuits...Ziet er misschien leuk uit, maar tot nu toe zie ik er niet veel Max Payne in. Edit: In Max Payne is er een of ander drug genaamd "Valkyr" misschien zijn die monsters, zoals eerder genoemd, illusies? Reageren
Robin B Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Het lijkt gezien de trailer een super mooie film.Maar wie zijn die vogels? Reageren
Forever GTA Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 @robin bbb Dat zijn raven. Ik zou het niet geloven maar ze aangezien hitman ook al als film gemaakt hebben, en sin city waar dit op kan lijken. Lijkt het me heel gaaf zeker met veel ontploffingen en schietpartijen, nou dan denk ik toch wel dat er een gta film komt. Reageren
Thabit Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Hm, trailer ziet er niet indrukwekkend uit. Hitman was trouwens wel erg goed Reageren
Vegeta Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Nou ik zie b.v. op gamespot dat max payne 3 is bevestigd door taketwo Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb de spellen nooit gespeeld, dus kan er niet veel over zeggen. Reageren
Robin B Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik denk gezien wel dat de film van 16 jaar en ouder word.Maarja ik ga hem toch kijken! Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Het is officieel aangekondigt, Max Payne The Movie is vanaf vandaag in de bioscoop! Talk & Discuss! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.