Jump to content

Video Verkleinen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb laatste week met alle trailers en filmpjes van gta iv een keiharde video gemaakt. Nu heb ik het afgerond met pinnacle studio en wil ik het op youtube zetten. Maar het is 850 mb en dat duurt veels te land dus welke programma kan ik gebruiken om het te verkleinen naar zo een 100 mb ?

En het is maar ongeveer 4 minuten film ..... ?

Geplaatst:
Ik heb laatste week met alle trailers en filmpjes van gta iv een keiharde video gemaakt. Nu heb ik het afgerond met pinnacle studio en wil ik het op youtube zetten. Maar het is 850 mb en dat duurt veels te land dus welke programma kan ik gebruiken om het te verkleinen naar zo een 100 mb ?

En het is maar ongeveer 4 minuten film ..... ?

Met Sony Vegas kun je dat volgens mij, en als je hem verkleint tot grote van youtube formaat heb je een goede kwaliteit video ;) En hoe dat moet zoek je maar op op youtube tutorial, ik heb een goede tut van een kleine meneer 'liliputter' gezien ;) Zoeken maar :puh:

Geplaatst:

Ik raad je de freeware Virtual Dub aan, waarmee je ook heel de film kan editten, etcetera. Hij staat echter standaard op "niet-comprimeren", wat je natuurlijk wel moet veranderen wil je hem niet al te groot hebben (een filmpje van 20 sec was dan 800 mb of iets dergelijks). Daarvoor moet je de goede codecs downloaden, waarbij ik "Intel Indeo Video 4.5" aanraad, die is wel ergens op internet te vinden. Stel het vervolgens in via Video > Compression.

Geplaatst: (bewerkt)

Jah maar om een of andere reden als ik die filmpje open in windows movie maker dan loopt ie vast :duh:

Dus ik zit er nog steeds mee en @ dutchy : Ik ga de programma's van jou ff bekijken..

EDIT : Het is af ik heb het geuploadt en je kunt het hier bekijken : http://nl.youtube.com/watch?v=0vMxkjvG2K0

Bewerkt: door cesar
Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt en . Nee dat zou nooit lukken het is gedaan met Pinnacle studio.

:cya:

Bewerkt: door cesar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...