cleemn Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=k4bajayMogA M'n 2e texture, ook de sirene en politiepak zijn door mij gemaakt. Model niet. Klik WANNEER JE DEZE MOD INSTALLEERT, VERANDER DE CARCOLS VAN COPCARLA NAAR 1;1 IN HET CARCOLS.DAT BESTAND! PS: Zou iemand met een Enbseries mod mij een ( of meerdere ) screenie(s) kunnen sturen hoe de texture er daar uitziet? Mijn videokaart ondersteunt de Enbseries mods namelijk niet. Thank you. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fbi-Crew Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=k4bajayMogAM'n 2e texture, ook de sirene en politiepak zijn door mij gemaakt. Model niet. Klik WANNEER JE DEZE MOD INSTALLEERT, VERANDER DE CARCOLS VAN COPCARLA NAAR 1;1 IN HET CARCOLS.DAT BESTAND! PS: Zou iemand met een Enbseries mod mij een ( of meerdere ) screenie(s) kunnen sturen hoe de texture er daar uitziet? Mijn videokaart ondersteunt de Enbseries mods namelijk niet. Thank you. eey zit er goed uit maar heb hebt die politie toch op youtube gezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
caion Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 Leuk gemaakt ik post wel wat screens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 nice die sirene is wel grappig alleen hij heeft geen lichtjes in de lampen he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cleemn Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 Leuk gemaakt ik post wel wat screens! Graaggg! nice die sirene is wel grappig alleen hij heeft geen lichtjes in de lampen he Ja dat weet ik, ik kan hier niks aan veranderen omdat ik geen idee heb waar ik moet beginnen met modellen... Helaas vertoond de auto daarbij in het donker een bug. Hij telt de lichtbalk als 'lamp' in het donker gaat de lichtbalk aan, net als een autolamp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siriouz Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 je ontwerp is erg goed gelukt. maar ik zou toch proberen om de sirene een beetje aan te passen. als je er niet uit komt kun je dan alsnog iemand om hulp vragen. ga zo door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cleemn Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 je ontwerp is erg goed gelukt. maar ik zou toch proberen om de sirene een beetje aan te passen. als je er niet uit komt kun je dan alsnog iemand om hulp vragen. ga zo door. Dankjewel! Maar het probleem is dat ik niet kan modellen.. ik wil heel graag meer van dit soort politie autos maken, zoals een politie uitvoering van de Sultan. Ik ben dus opzoek naar een modeller die van het .txd bestand een plaatje kan maken die voor de hele auto geld. Net als de moddeler bij deze stratum had gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snelwegfreak Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Hij ziet er vet uit, maar ik heb liever die van mij... Ik zet hem echter wel in 't spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denzow Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Er is al een tijdje niet meer gereageerd hier maar toch had ik nog een vraag. Waar kan ik de sirenes aanpassen, de wagen heb ik maar ik hoor nog steeds de standaard gtasa sirenes. Ik heb de wav bestanden in het zip bestand zien staan maar waar moet ik die replacen met het origineel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Hoe zet je hem in gta SA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Prachtig Vooral die sirene is mooi. Ik zou het je sterk aanraden om ook nog een NL firetruck en NL ambulance te maken met NL sirenes. GTA SA emergency services goes NL. Trouwens ik mis de read-me. Heeft iemand enig idee hoe ik de sound files in mijn GTA moet zetten. Mooie mod mist het belangrijkste onderdeel de read-me. EDIT: @2x hierboven Dat moet je doen met San andreas audio toolkit (SAAT) Werkt bij mij niet. Weet iemand wat te doen. Bewerkt: 14 september 2008 door GTA freakje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Prachtig Vooral die sirene is mooi. Ik zou het je sterk aanraden om ook nog een NL firetruck en NL ambulance te maken met NL sirenes. GTA SA emergency services goes NL. Trouwens ik mis de read-me. Heeft iemand enig idee hoe ik de sound files in mijn GTA moet zetten. Mooie mod mist het belangrijkste onderdeel de read-me. EDIT: @2x hierboven Dat moet je doen met San andreas audio toolkit (SAAT) Werkt bij mij niet. Weet iemand wat te doen. Ik zelf heb hem ook in SA en het is altijd genieten in SA:MP als er zo'n mega cop achtervolging achter je aan zit, overal nederlandse sirenes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Prachtig Vooral die sirene is mooi. Ik zou het je sterk aanraden om ook nog een NL firetruck en NL ambulance te maken met NL sirenes. GTA SA emergency services goes NL. Trouwens ik mis de read-me. Heeft iemand enig idee hoe ik de sound files in mijn GTA moet zetten. Mooie mod mist het belangrijkste onderdeel de read-me. EDIT: @2x hierboven Dat moet je doen met San andreas audio toolkit (SAAT) Werkt bij mij niet. Weet iemand wat te doen. Ik zelf heb hem ook in SA en het is altijd genieten in SA:MP als er zo'n mega cop achtervolging achter je aan zit, overal nederlandse sirenes. Hoe heb je dat dan geinstalleerd? Want mijn GTA loopt vast tijdens het laden. Cleemn, ik heb je mod gedownload. had verkeerde versie van GTA en daarom deed ie het niet. Hij is heel mooi 9/10 Ik wou de sirene combineren met de auto van snelwegfreak maar dat lukte niet. Wel mooi gemaakt hoor! Nu zou ik nog aanraden om nederlandse badlands/desert auto's te maken. Nederlands Swat auto's en Nederlandse LV en SF auto's. Anders is het vreemd om in LS de nederlandse auto's te hebben en in SF,LV,Badlands en desert nog de standaard GTA SA auto's te hebben. Bewerkt: 20 september 2008 door GTA freakje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.