Sasuke Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Waarschijnlijk kent iedereen de serie "Band of Brothers" wel van Spielberg. En ik neem aan dat men de titels CallofDuty en Medal of Honour beschouwen als dé Shooters ( WWII ) van de eeuw. Ondertussen heeft ontwikkelaar GearBox een nieuw so called "Must Have" gemaakt. Deze game vertelt een verhaal over Sergeant. Matt Baker, die gebasseerd is op Sgt. Harrison Summers van het 502de PIR ! Het verhaal over Brothers in Arms gaat allemaal over de 3eSquad, 3e Peleton, Fox Compagnie, 502de Parachute Infanterie Regiment, van de 101ste luchtlandingsdivisie. Deze game valt te vergelijken met BandofBrothers ( locaties zijn nog echter dan in BoB, en de gevechten die zich plaats vinden zijn ongeveer te vergeleiken met BoB ). Nou denken we natuurlijk "Dit is dus gewoon Band of Brothers - de game", nee. BoB gaat over mensen van de 506de, die namen dus een andere route naar Carentan dan ze in BiA doen. I can read you're minds... CallofDuty & MoH : Rushen, Rushen en nog eens rushen. In BrothersinArms gaat dit héél anders ! Je moet beslissingen nemen afhankelijk van wat er allemaal rond je gebeurd. Je zult dus de belangrijkste regels moeten kennen : Take Cover, Keep heads down. Je zult je ook snel moeten verplaatsen op het moment dat je onder vuur word genomen. De A.I maakt het je ook lastig ( Duitsers ). Zij zullen ook dekking zoeken, dus rushen zit er niet echt in ! De wapens bevatten o.a echte WWII wapens ( BAR, Kar, Thompson ). En natuurlijk voor de online-freaks : Multiplayer ! Dit spel speel je niet uit door wat te schieten, nee; je moet een échte leider zijn, en je manschappen leiden naar de overwinning ! Hayate Tsja, zoals ik tegen Scott16 zei; zo zit ik maar wat te typen. Zo schrijf ik een hele preview En dan natuurlijk wil ik jullie de vraag stellen : Koop je Brothers in Arms, ja/nee !? Ontwikkelaar: Gearbox Uitgever: Ubisoft Release : 17 Maart 2005 ( nog paar daagjes ) PC, PS2, Xbox. Met Online mogenlijkheden ( en splitscreen Mutliplayer ) ! Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Ik denk wel dat ik hem ga kopen. Ik heb het ook al is op tv gezien. Moet weer zo'n top game zijn! :lol: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Moet WEER een top-game zijn :lol: Zoals je al zegt, er komen veel te veel WWII Shooters uit... De laatste paar maanden minstens 20!! Reageren
Sasuke Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Moet WEER een top-game zijn :lol: Zoals je al zegt, er komen veel te veel WWII Shooters uit... De laatste paar maanden minstens 20!! Ja dat is zo. Maar er zijn maar een paar die dan ook goed zijn gemaakt. Maar dit is een WWII game die anders dan andere zijn. Reageren
Warrior Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 ik ga em ook ckr kopu ik heb em ook op gammo gezien Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 ik heb vandaag bij de bart shit zien liggen 44.95 was tie Reageren
Sasuke Geplaatst: 17 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 En vandaag is hij dan ( officieel ) uit ! Ik krijg waarschijnlijk geld ( Heilig rapport ) van oma, m'n broer is jarig dus komt goed uit dat er visite komt ! * hint * Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Het lijkt mij een leuk spel. Heel goed realistisch gemaakt. Reageren
Sasuke Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Bericht : Sinds de release van BiA hebben veel spelers een error "Null - Critical Error". Dit is ( tot nu toe ) niet mogenlijk om te oplossen, Ubisoft gaat er waarschijnelijk meteen aan de slag om het te fixen. Waarschijnelijk is het een gamecode fout, en ligt het niet aan je PC/Specs. Ikzelf heb het ook ( na 5 uur BiA te spelen ), en ik moet zeggen dat ik er niet bepaalt vrolijk van word. Maar 't is goed om te horen dat meerdere dit probleem hebben ( hoe lullig het ook klinkt ). Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 is dat ook op de ps2 Als je de error bedoelt : Nee Als je Brothers in Arms bedoelt : Ja Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 waar word je niet vrolijk van hayate? het spel? of de error? Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Ik heb het spel al weer werkend gekregen. Gearbox is nu ook een patch aan het maken waarin die error geschiedenis moet zijn. Maar zit nu in een über lastig zaakje : Al mijn teammates dood. Weinig Ammo Weinig Health Veel Germans ! Dus ik zit vast ! Reageren
Yohan Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Er zijn na mijn mening de laatste tijd veel WII shooters die allemaal mee proberen te liften op de succesen van MOH, COD, en de altijd trouwe BF1942 Brothers in Arms lijkt me nou net niet zo'n game die ff wil mee liften in deze game zit echt diepgang elke ''brother'' heeft dan ook een eigen karakter.. Als ik me nieuwe 3Dkaart heb ga ik deze maar is kopen denk ik.. :rolleyes: Reageren
THUNDER Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 ik ga hem ook kopen echt een top spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.