Jump to content

vastgelopen..

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb nu sinds kort san andreas voor de pc, de eerste keer kon ik het spelen en heb ik het opgeslagen. Ik had al een tijdje wat mods en wilde die toen installeren, maar dat lukte niet (toen liep sa ook vast) en heb ik san andreas opnieuw geïnstalleerd, terwijl dat niks uitmaakte, nog steeds liep het vast in het midden van dat gekke laadbalkje, op een nieuw spel en op dat eerder opgeslagen saveje...

hoe komt dit?

ps: mn pc voldoet wel aan alle eisen.

Geplaatst:

ik heb nu sinds kort san andreas voor de pc, de eerste keer kon ik het spelen en heb ik het opgeslagen. Ik had al een tijdje wat mods en wilde die toen installeren, maar dat lukte niet (toen liep sa ook vast) en heb ik san andreas opnieuw geïnstalleerd, terwijl dat niks uitmaakte, nog steeds liep het vast in het midden van dat gekke laadbalkje, op een nieuw spel en op dat eerder opgeslagen saveje...

hoe komt dit?

ps: mn pc voldoet wel aan alle eisen.

Dit probleem heb ik ook gehad, dat kwam omdat ik mods ging installeren met V2.0 :7

Weet je misschien ook welke versie je hebt, anders kan het daaraan liggen.

Geplaatst:

nou ja, als t goed is heb ik versie 1 omdat het spel net nieuw is ,en nu dus weer zonder mods, omdat ik het opnieuw heb geinstaleerd. en heb me nog niet geregistreerd.

Geplaatst:

Als je hem pas hebt gekocht is je SA V2. Kijk het toch even na met de onderstaande methode.

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Áls je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Geplaatst: (bewerkt)

nou ja, als t goed is heb ik versie 1 omdat het spel net nieuw is ,en nu dus weer zonder mods, omdat ik het opnieuw heb geinstaleerd. en heb me nog niet geregistreerd.

Dab heb je dus versie 2.0 als je hem net weer geinstalleerd hebt.

Kijk even als je opstart, bij het menu.

Daar staat ergens onderin welke versie je hebt.

Staat er geen versie dan heb je versie 1.0 :Y

EDIT: GhostRider is me voor. Srry zag je niet posten :7

Bewerkt: door ysohnul

jah k zag tijdens instal wel wat staan, maar dacht dat er v1.0 stond... en volgens mij zie ik verder niks staan maar zal nog even kijken :Y

EDIT:

v2.0, keek verkeerd :puh:

T***** hej, dits dus echt wel kut.. in taakbeheer komt gelijk ook al te staan: reageert niet... heb wel wat verstand van computers, maar ik kan me hierbij echt niet bedenken waar het aan ligt :N

mischien aan vista, heb ooit gehoord dat dat het gamen belebbert

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

jah k zag tijdens instal wel wat staan, maar dacht dat er v1.0 stond... en volgens mij zie ik verder niks staan maar zal nog even kijken :Y

EDIT:

v2.0, keek verkeerd :puh:

Daarmee kun je dus niet modden.

Je kunt je GTA downgraden met >dit< programmaatje.

Succes ;)

-laat maar zitten-

(zat te schrijven, kwamen de buren binnen, en ging 10 minuten later verder schrijven :puh:)

Bewerkt: door Ymosky

k heb alles verwijdert: configuratiescherm, gedeinstalleert, via de cd en in de map program files. en ik heb de hele san andreas user files map ook volledig verwijdert. maar het gaat me niet echt om het modden, waar het nu ondertussen om gaat, maar dat ik het niet kan spelen omdat hij gewoon vast loopt terwijl hij aan het laden is. en @hierboven, k heb zekerweten v2.0, heb het met mn eigen ogen zien staan :Y

Edit @hierboven, okej :puh:

Geplaatst:

k heb alles verwijdert: configuratiescherm, gedeinstalleert, via de cd en in de map program files. en ik heb de hele san andreas user files map ook volledig verwijdert. maar het gaat me niet echt om het modden, waar het nu ondertussen om gaat, maar dat ik het niet kan spelen omdat hij gewoon vast loopt terwijl hij aan het laden is. en @hierboven, k heb zekerweten v2.0, heb het met mn eigen ogen zien staan :Y

Edit @hierboven, okej :puh:

Weet je zeker dat je ook daadwerkelijk alles gedeinstalleerd hebt?

Deinstalleer hem ander nog eens en verwijder inderdaad ook de GTA San Andreas User Files.

Als dat niet helpt, weet ik het verder ook niet meer :puh:

Geplaatst:

Je kunt ook nog proberen een nieuwe windows-acount aan te maken en daarop opnieuw gta installeren. Dat werkt vaak wel.

Heb ik zelf nooit gedaan, maar ik heb van anderen gehoord dat dat wel werkt.

Geplaatst:

nieuw Windows account? ow zo-een voor meerdere gebruikers op 1 pc?

da zal dan mijn laatste hoop zijn denk ik, na een 5de keer werkt het nog steeds niet. k geef maar even pc gegevens, misschien dat iemand anders er nog een fout in ziet waardoor San Andreas het niet kan doen.

Windows: vista home premium

Computer: HP m9160.nl

Processor: Intel Core 2 Duo E6550 2.33 GhZ

Geheugen: 2047 MB

Type pc: 32 bits

Grafische kaart: Ati radeon model??? 256 mb

Harde schijf: 500 GB

K heb nog geen sp 1.

Geplaatst:

nieuw Windows account? ow zo-een voor meerdere gebruikers op 1 pc?

da zal dan mijn laatste hoop zijn denk ik, na een 5de keer werkt het nog steeds niet. k geef maar even pc gegevens, misschien dat iemand anders er nog een fout in ziet waardoor San Andreas het niet kan doen.

Windows: vista home premium

Computer: HP m9160.nl

Processor: Intel Core 2 Duo E6550 2.33 GhZ

Geheugen: 2047 MB

Type pc: 32 bits

Grafische kaart: Ati radeon model??? 256 mb

Harde schijf: 500 GB

K heb nog geen sp 1.

Dat moet goed genoeg zijn om GTA San Andreas te kunnen draaien.

Ik weet haast zeker dat het ook niet ligt aan je hardware in je pc.

heel raar gewoon, als hij het eerst doet zonder enkel probleem dan moet hij het nu toch ook gewoon doen... snap dr niks van

EDIT

dacht er ook aan om misschien terug te gaan naar xp, heb een hoop gehoord dat vista spelletjes op de achtergrond kan tegenhouden, maar dan ga ik wel die handige sidebar missen met radio, en weet ik veel wat voor extra leuke functies.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...