Mathiz Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) hallo mensen de systeem benodichtheden voor san andreas op de coputer zijn uit hier zijn ze aanbevolen Operating System: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200 Video Card: Geforce FX 5700 of Radeon 9600 of hoger CD-ROM: CDRom 52x or DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Minimum Operating System: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon Video Card: NVIDIA GeForce™ of ATI Radeon™ 7000 of hoger CD-ROM: 4X of sneller RAM: 256 MB RAM ik ze gevonden op de site van Take 2 veel plezier ermee :lol: Bewerkt: 22 maart 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 hier is als het goed is al een topic van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) Zoals het hiet staat kan zelfs mijn computer San Andreas nog aan. Ik had verwacht dat mijn Computer het niet aan zou kunnen. Maar blijkbaar kan het wel. Blijkbaar zijn de Systeem eisen nep <_< Bewerkt: 15 maart 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 hier is als het goed is al een topic van als dat zo is sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 Deze systeem eisen zijn nep. Deze specificaties komen van een game winkel die alle specificaties zo neer zet van spellen waar ze nog geen specificaties van hebben. Daarom hebben wij enkele dagen geleden ook niet deze specificaties op het web gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 nogmaals mijn excuus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 geeft nie hoor jij bent gewoon blij om dit aan ons te mede delen dat is begrijpelijk mensen maken fouten. (ik neem aan dat jij ook een mens bent ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 (bewerkt) eve offtopic. ik moet me pc upgraden, maar de hardware die Mathiz beschrijft , als je dat allemaal in je pc heb zitten. is de hardware dan weer up2date?? Bewerkt: 18 maart 2005 door Pablo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 nou ik zou het niet weten op een anderre gta site stond deze info ook en daar zitten zelfs hele poll's aan vast dus ik zou het ook niet meer weten <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 nou ik zou het niet weten op een anderre gta site stond deze info ook en daar zitten zelfs hele poll's aan vast dus ik zou het ook niet meer weten <_< Gelukkig weten wij het wel Dat het gewoon allemaal nep is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 aanbevolen Operating System: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200 Video Card: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher CD-ROM: CDRom 52x or DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Als ik hier na kijk dan hoef ik niks aan me computer te veranderen. Ik heb alleen 1.50GHz van plaats 2.4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 maar het staat op een website duzz!!hier de site joriz zegt dat het fake is dus zal wel waar zijn denk ik. :unsure: maaar waarom zullen ze dat fake op de website zetten :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 maar het staat op een website duzz!!hier de sitejoriz zegt dat het fake is dus zal wel waar zijn denk ik. :unsure: maaar waarom zullen ze dat fake op de website zetten :blink: Ik kan ook een site maken waar staat dat de volgende GTA "Grand Theft Auto Nederland" gaat heten en dat ga jij zeker geloven omdat het op een "website" staat? En gtagames.nl is trouwens herkend als R* fan site dus dan hebben hun heus wel contact met elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.