Jump to content

Het grote Zangtopic!


Miek

Recommended Posts

Hallo beste GTAforummers onder ons,

Ik wil jullie graag het "grote zangtopic" voorstellen. Hierbij is de bedoeling dat we namelijk over, euhm.., wel over zingen gaan posten. Eigenlijk moet je filmpjes posten waarin je zingt. Je hoeft je niet te schamen, iedereen denkt over zichzelf dat ze slecht zingen, ik zeker. Je kan hier terecht. En elk filmpje dat je post komthier geschreven wat je zingt, hier in de eerste post. Ik geef een voor beeld. Lid post hier onderaan z'n filmpje. Dan zet ik in de eerste post de link naar zijn film, en een link naar het echte liedje. Zo dus:(Lid zingt Wonderwall)

Lid <--het lid die het zingt

Wonderwall<--het liedje dat hij zingt, en de link naar zijn filmp

_________________________________

Oasis-Wonderwall<--zo noemt de artiest van het liedje en bevat een link naar het echte lied.

Hierbij open ik het zangtopic, dat er velen in mogen posten!

Natuurlijk mag je mekaar raten, maar niemand kwetsen!

Miek

Wonderwall

__________________________________

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Als je staat concentreer je je beter op de tekst en de noten. Het blijkt ook dat je beter zingt. Dat is tegen mij gezegd dan, ik weet niet waar je naar staart? Als het maar NIET naar je eigen is, want dan word je onzeker en begint je stem te trillen. Wat ik zeker goed vind is op 1.2 minuten dat anybady. Je gaat mooi mee, niet te hoog. En ook zeker niet te laag. Verder pak je de ups en downs ook goed mee, respect jongen :) .

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er zelf ook niet echt trots op... :$

Hahahahaha :schater: :schater: ik kom niet meer bij!!!

Ik heb een liedje van Nickelback gekozen. Shame shame. :$

Woow, die ziet er niet uit!! Je bent dat echt niet hoor, kijk wanneer het is toegevoegd, 2februari xD

Enne, Miek? Uh, ik hoor volgens mij meer die zanger dan jou. Of het licht aan mij. Iniedergeval, dit is echt het lach-topic van 2008!! :D Vooral die van Daan was om te lachen. Miek, ik lachte niet om jou, als je dat denkt. Je durft het ten minste :tu:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...