Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084537 Beste GTA fans, als ik het spel start kan ik een tijdje spelen zonder problemen. Maar na een onbepaalde duur begint mijn spel werkelijk 3x tot 5x sneller te gaan. De tijd vliegt echt wel, net alsof de timerate veranderd is. Echt vervelend! Het heeft niets te maken met de framelimiter, want die aan of uitzetten verandert niets. Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en er komt geen verandering in. Mijn PC: - AMD 4000+ @ 2.8GHz - 2GB DDR2 800MHz - Asus 8800Ultra Groeten Robby
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren comment_1084619 Lijkt me gewoon een geactiveerde cheat, je kunt hiermee de tijd en/of gameplay versnellen/vertragen. Kijk eens op de cheatpagina en typ de juiste code in, waarschijnlijk zal alles dan weer vertragen.
Geplaatst: 21 augustus 200816 jaren Auteur comment_1084651 Lijkt me gewoon een geactiveerde cheat, je kunt hiermee de tijd en/of gameplay versnellen/vertragen. Kijk eens op de cheatpagina en typ de juiste code in, waarschijnlijk zal alles dan weer vertragen. ik gebruik geen cheats..
Geplaatst: 22 augustus 200816 jaren comment_1085288 Voor AMD dual-core processoren is er een tooltje genaamd AMD Dual Core Optimizer te vinden, die dergelijke problemen zou moeten verhelpen. Ik kan niet direct uit je bericht opmaken dat je ook daadwerkelijk over dual-core beschikt, maar probeer het in ieder geval eens uit...
Geplaatst: 2 september 200816 jaren Auteur comment_1097216 Voor AMD dual-core processoren is er een tooltje genaamd AMD Dual Core Optimizer te vinden, die dergelijke problemen zou moeten verhelpen. Ik kan niet direct uit je bericht opmaken dat je ook daadwerkelijk over dual-core beschikt, maar probeer het in ieder geval eens uit... Ik ga het meteen proberen!
Geplaatst: 3 september 200816 jaren comment_1097463 Dit had ik ook met de Dual core tool die mathijs zij moet dit te fixen zijn
Geplaatst: 3 september 200816 jaren Auteur comment_1097646 het probleem is opgelost, bedankt! ik heb gezien dat ik 4000+ heb getypt terwijl het 4800+ is, dan had je meteen gezien dat het een dual core is.. mijn foutje thanks a lot
Beste GTA fans,
als ik het spel start kan ik een tijdje spelen zonder problemen. Maar na een onbepaalde duur begint mijn spel werkelijk 3x tot 5x sneller te gaan.
De tijd vliegt echt wel, net alsof de timerate veranderd is. Echt vervelend!
Het heeft niets te maken met de framelimiter, want die aan of uitzetten verandert niets.
Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en er komt geen verandering in.
Mijn PC:
- AMD 4000+ @ 2.8GHz
- 2GB DDR2 800MHz
- Asus 8800Ultra
Groeten
Robby