Jump to content

Het spel draait sneller dan normaal

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTA fans,

als ik het spel start kan ik een tijdje spelen zonder problemen. Maar na een onbepaalde duur begint mijn spel werkelijk 3x tot 5x sneller te gaan.

De tijd vliegt echt wel, net alsof de timerate veranderd is. Echt vervelend!

Het heeft niets te maken met de framelimiter, want die aan of uitzetten verandert niets.

Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en er komt geen verandering in.

Mijn PC:

- AMD 4000+ @ 2.8GHz

- 2GB DDR2 800MHz

- Asus 8800Ultra

Groeten

Robby

Geplaatst:

Lijkt me gewoon een geactiveerde cheat, je kunt hiermee de tijd en/of gameplay versnellen/vertragen. Kijk eens op de cheatpagina en typ de juiste code in, waarschijnlijk zal alles dan weer vertragen.

Geplaatst:
Lijkt me gewoon een geactiveerde cheat, je kunt hiermee de tijd en/of gameplay versnellen/vertragen. Kijk eens op de cheatpagina en typ de juiste code in, waarschijnlijk zal alles dan weer vertragen.

ik gebruik geen cheats.. :N

Geplaatst:

Voor AMD dual-core processoren is er een tooltje genaamd AMD Dual Core Optimizer te vinden, die dergelijke problemen zou moeten verhelpen. Ik kan niet direct uit je bericht opmaken dat je ook daadwerkelijk over dual-core beschikt, maar probeer het in ieder geval eens uit...

• 2 weken later...
Geplaatst:
Voor AMD dual-core processoren is er een tooltje genaamd AMD Dual Core Optimizer te vinden, die dergelijke problemen zou moeten verhelpen. Ik kan niet direct uit je bericht opmaken dat je ook daadwerkelijk over dual-core beschikt, maar probeer het in ieder geval eens uit...

Ik ga het meteen proberen!

Geplaatst:

het probleem is opgelost, bedankt!

ik heb gezien dat ik 4000+ heb getypt terwijl het 4800+ is, dan had je meteen gezien dat het een dual core is.. mijn foutje

thanks a lot :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...