Jump to content

Global Moderators afgeschaft!


Joriz

Recommended Posts

photo-33831.png
photo-19301.png
Wat zijn de Global Moderators afgeschaft? Geen Dutchy3010, GTA-Sheep en .Levi. meer in een paars kleurtje. Ze zijn namelijk vanaf vandaag te vinden op ons forum in een Rood Adminstrator kleurtje. De Global Moderator groep is opgeheven aangezien deze fantastische mensen die al jaren hard meewerken aan ons forum eigenlijk stiekem al die tijd al Admin waren. Bij deze krijgen ze dus ook nog toegang tot een hoop handige functies om het forum nog beter te maken.

Hierbij wil ik Dutchy3010, GTA-Sheep en .Levi. feliciteren met hun nieuwe functie als Adminstrator.
photo-1925.png





De komende tijd zullen er nog enkele aanpassingen aan ons forum worden gemaakt waardoor alle Moderators enkele (voormalige) Global Moderator functies tot hun beschikking krijgen. Hierdoor wordt de Moderator taak makkelijker en kunnen ze adequater tegen spammers opgetreden.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    3

  • Honkbal95

    3

  • Kloep

    3

  • Torritor

    3

Gefelicteerd allemaal. Weg dat paars en nu het rood. Echt mooi.

Maar dit betekend dat Moderators niet meer GM's kunnen worden dat sommige mods dan gelijk de stap maken naar Admin als het nodig is (omdat alle GM's zijn veranderd, zijn er geen GM's meer en dan kunnen normale mods dus niet meer GM's worden)???

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Er veranderd eigenlijk allen iets voor de 3 nieuwe admins, deze kunnen nu beter ingrijpen als er iets misgaat op het forum. En ze hebben nu de erkenning die ze verdienen. Voor de rest veranderd er niet zoveel, op het moment dat we handen tekort komen zullen er mogelijk wel weer nieuwe Gmods komen of eventueel extra admins.

@De nieuwe roodjes: Ik heb jullie natuurlijk al gesproken, maar nogmaals gefeliciteerd, jullie verdienen het. En ik vertrouw erop dat de samenwerking net zo soepel zal blijven lopen als het altijd al was. Maareh, handen af van mijn BanKnuppel, koop er zelf 1 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...