NickyHendriks Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Elke keer als ik een Koppeling of iets dergelijks open krijg ik een melding: Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen want ik heb IE standaard bij Windows XP gekrgen toen ik opnieuw installeerde en ik vind FF veel fijnen en ik ben bij dit forum gekomen door Google want als ik een site als startpagina open kan het wel Reageren
Wickedmen Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 ga maar naar www.micrsoft.nl en instaleer de internet explorer 7 Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Als je Firefox fijner vindt, zou je kunnen beginnen met het downloaden van die browser (neem wel meteen versie 3). Anders lijkt me het installeren van IE7 ook de beste oplossing, aangezien je nog IE6 gebruikt, die inmiddels wel verouderd begint te raken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) ga maar naar www.micrsoft.nl en instaleer de internet explorer 7 Als je Firefox fijner vindt, zou je kunnen beginnen met het downloaden van die browser (neem wel meteen versie 3). Anders lijkt me het installeren van IE7 ook de beste oplossing, aangezien je nog IE6 gebruikt, die inmiddels wel verouderd begint te raken. IK KAN NIET OP DIE SITES KOMEN En ik heb ook de Cookies verwijderd maar dat maakt niks uit eigenlijk. En ik ben al op de site gekomen van FF om te downloaden maar dan krijg ik weer de melding als ik op de downloadlink klik Wil iemand het WinRAR archief dat je download op de site hier uploaden die kan ik waarschijnlijk wel of IE7 dan ben ik ook blij Bewerkt: 29 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Wickedmen Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 je hebt een fucking virus Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Hoe ben je hier dan gekomen? Bedoel je dat als je iets probeert te downloaden dat je dan die melding krijgt? Zo ja, download IE7/FF3 met een andere computer, sla het downloadbestand op op een USB-stick ofzo en open deze weer met je eigen computer. Installeren en hopelijk werkt het dan wel. Op Google kon ik nog even niet iets duidelijks vinden, want daar hadden mensen dit probleem met IE7. Ik zoek nog even verder... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) je hebt een fucking virus ik heb geen virus als ik Windows er net op heb gezet he Me PC is helemaal Clean EDIT @ Thundercover:Ik ben hier gekomen via google en dat kan wel (VAAG) Maar ik moe slapen en ik probeer wel Bewerkt: 29 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Wickedmen Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 ga naar google en typ dit in http://www.microsoft.com/downloads/thankyo...;displayLang=nl Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 ga naar google en typ dit in http://www.microsoft.com/downloads/thankyo...;displayLang=nl ik kwam daar moeilijk maar er staat niets. Kan iemand de directe link geven naar de Download maar dan niet op die pagina want ik kan daar wel komen Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Je kan ook proberen om IE6 opnieuw te installeren en daarna updaten naar IE7 of Firefox installeren. IE6 kan je verwijderen/installeren als je naar Start>Configuratiescherm>Software>Windows onderdelen toevoegen/verwijderen gaat. Misschien helpt dat Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Heb je wel de drivers van de netwerkkaart geinstaleerd want jou probleem is namelijk heel erg vreemd. Zeker als je de PC net opnieuw geinstalleerd hebt. Hier een directe download voor FF, die wilde je toch? Download link (@ Mod/admin, als een directe download link niet is toegestaan, mag het verwijderd worden ) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Heb je wel de drivers van de netwerkkaart geinstaleerd want jou probleem is namelijk heel erg vreemd. Zeker als je de PC net opnieuw geinstalleerd hebt.Hier een directe download voor FF, die wilde je toch? Download link (@ Mod/admin, als een directe download link niet is toegestaan, mag het verwijderd worden ) FF WERKT :Y Alleen waar kan ik Add Ons downloaden?? Bewerkt: 30 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Wat zijn add-ons? Tuurlijk werkt FF, IE suks Bewerkt: 30 augustus 2008 door Sprunk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Wat zijn add-ons?Tuurlijk werkt FF, IE suks Add ons zijn extra dingetjes bij FF ik zal ff een Screen maken van een Add-on die ik nu heb namelijk de YouPlayer oftewel je kunt er Youtube liedjes mee luisteren en downloaden enz. Het is echt heel handig en als je liedjes download dan zijn ze helaas wel .flv Maar als je VLC media player hebt kun je alle soorten Film en Muziek bestanden openen. FF Add ons pagina Youplayer Download Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Bedankt voor de uitleg maar ik houd mijn PC liever clean. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.