Jump to content

Je eigen gang

OnegaiNL

Recommended Posts

Je kan een eigen gang maken maar wat the hell is die D-Pad dan, ik heb hem dus voor PS2.

Is het de rechter controlstick ?

want dat had ik ook geprobeerd maar gebeurd nix... terwijl er stond dat ik 4 mensen in mijn gang kon hebben.

help-su!

Delen op andere websites

Je kan een eigen gang maken maar wat the hell is die D-Pad dan, ik heb hem dus voor PS2.

want dat had ik ook geprobeerd maar gebeurd nix... terwijl er stond dat ik 4 mensen in mijn gang kon hebben.

help-su!

dat is helemaal links die vier pijltjes waar je ook je radiozender mee kunt veranderen en positief en negatief mee kunt praten

Bewerkt: door kraay
Delen op andere websites

help-su!

dat is helemaal links die vier pijltjes waar je ook je radiozender mee kunt veranderen en positief en negatief mee kunt praten

dus dan moet je dus 'Target locken' en dan naar boven drukken met zo'n pijltje?

Delen op andere websites

Ja als je naar boven druk dan vraag je m om met je mee te doen zeg maar... en naar onder drukken dan zeg je m te blijven staan.

ben ik achter gekomen ja ^^

thnx :puh: topic kan al gelocked worden tenzij mensen nog verder willen lullen XD

Delen op andere websites

Ja als je naar boven druk dan vraag je m om met je mee te doen zeg maar... en naar onder drukken dan zeg je m te blijven staan.

ben ik achter gekomen ja ^^

thnx :puh: topic kan al gelocked worden tenzij mensen nog verder willen lullen XD

geen slotjes vragen

Delen op andere websites

Ja ik heb nog een vraagje

heb je een speciaal pogramma nodig om je eigen gang te maken of een bepaalde missie halen. waar moet je dan die mensen samenstellen, wat voor schoenen swetters, broeken en kleding ze aan krijgen en kan je dan ook je eigen gangcar inelkaar zetten en je gangsters sterkere wapens geven bijv. een M4

ps: of bedoelt hij met '' eigen gang maken '' recuteren :(

Delen op andere websites

Ja ik heb nog een vraagje

heb je een speciaal pogramma nodig om je eigen gang te maken of een bepaalde missie halen. waar moet je dan die mensen samenstellen, wat voor schoenen swetters, broeken en kleding ze aan krijgen en kan je dan ook je eigen gangcar inelkaar zetten en je gangsters sterkere wapens geven bijv. een M4

ps: of bedoelt hij met '' eigen gang maken '' recuteren :(

Je hebt wel een Cheat dat je iedereen kan recrtueren..

Dan krijgt iedereen een TEC9

ook heb je een cheat dat je iedereen kan recruteren, dta iedereen een rocket launcher krijgt...

Ze staan op de Gta san andreas Cheat Pagna

Delen op andere websites

Je kan ook de cheat doen dat iedere burger een wapen krijgt dus heeft jouw burgergang molet of coctail, roketlaunchers, ak47 ,m4 en noem maar op :D

Ps; je kan ook met deze cheat politie mensen recuteren ze kunnen heel goed uit een auto schieten steeds een voltreffer super handig als je langs een nog niet veroverde hood rijdt :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...