Jump to content

onverwoestbaar


stefan321

Recommended Posts

ik heb een soort bug ondekt :puh:

als je smash `n boom gebruikt dan moet je daarna in een auto stappen schakel de cheat dan weer uit en je auto is onverwoestbaar met rpg en flammewerpers krijg je hem niet kapot op de tank schieten en op de kop ook nie

was dit al bekent :slotje::puh: (ik heb de ps2 versie miss werkt het niet op pc )

Link to comment
Delen op andere websites

Wtf is Smas'n Boom ofzoiets...

Het is een cheat, maar ik vind hem niet,

uitleg...

...

...

:dans: MegaPilot. :dans:

EDIT: Gevonden, auto's ontploffen als je die cheat doet,

volgende keer meer uitleg Aub :)

Ga nu de Bug testen...

EDIT :

Hij werkt ook bij mijn PS2,

goed gevonden, bij mijn weten nog niet bekend.

SA bewerkers(Modjes,...) die dit lezen, plaats dit bij Bugs en Glicthes van SA, deze is nogal belangrijk :)

@ hieronder: 'k Ben er zelf achter gekomen, maar toch bedankt :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wtf is Smas'n Boom ofzoiets...

Het is een cheat, maar ik vind hem niet,

uitleg...

...

...

:dans: MegaPilot. :dans:

Smash'n Boom is een andere benaming voor "Voertuigen exploderen als je tegen ze botst" cheat.

Link to comment
Delen op andere websites

:puh: srry ff vergeten te zeggen als je hem gebruikt moet je eerst weer een andere auto pakken :puh:

Nee hoor...

Wat bedoel je nu?

:dans: MegaPilot. :dans:

EDIT: Heb het geprobeert met een Hydra, hiermee kun je dus ook onverwoestbare luchtvoertuigen krijgen!!!!!!!!!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

:puh: srry ff vergeten te zeggen als je hem gebruikt moet je eerst weer een andere auto pakken :puh:

Nee hoor...

Wat bedoel je nu?

:dans: MegaPilot. :dans:

EDIT: Heb het geprobeert met een Hydra, hiermee kun je dus ook onverwoestbare luchtvoertuigen krijgen!!!!!!!!!

:puh: niks laat dat maar maar ik ga het is proberen met boten :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Heb het geprobeert met een Hydra, hiermee kun je dus ook onverwoestbare luchtvoertuigen krijgen!!!!!!!!!

Dus ook als je keihard met een vliegtuig tegen een brug of zo flikkert?

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Heb het geprobeert met een Hydra, hiermee kun je dus ook onverwoestbare luchtvoertuigen krijgen!!!!!!!!!

Dus ook als je keihard met een vliegtuig tegen een brug of zo flikkert?

Ja :7

@ Stefan: Werkt het ook met boten?

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Heb het geprobeert met een Hydra, hiermee kun je dus ook onverwoestbare luchtvoertuigen krijgen!!!!!!!!!

Dus ook als je keihard met een vliegtuig tegen een brug of zo flikkert?

Ja :7

@ Stefan: Werkt het ook met boten?

:dans: MegaPilot. :dans:

nee het werkt niet met boten :puh: maar als het werkte had je er nie veel aan :puh: maar die van je vliegtuig is wel lol :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Was al bekend. In deze post van 3 ½ geleden werd dezelfde ontdekking gedaan. Althans, de poster had de informatie destijds op het Internet gevonden, wat wil zeggen dat het zelfs al langer bekend was.

Helaas, geen nieuwe ontdekking. Wel goed gevonden en leuk dat jullie alles zelf al uitgeprobeerd hebben, maar omdat het al bekend was en verdere voortgang daarom niet meer besproken hoeft te worden, sluit ik het topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...