Jump to content

[PS] Transformer tutorial.


tomen888

Recommended Posts

Mooi tut voor mensen die veel van overbelichte kleuren houden. Maar ik vind het net een beetje te veel en het geeft me niet transformers gevoel. Ik vond transformers ook echt een van de beste films ooit gemaakt en die render ook. Maar de uitkomst is niet mooi.

Techniek : 8/10

Tekst van tut : 7/10

Uitkomst 6/10

Total : 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

velen zullen niet wetewn wat 'smudgen' is dus je kunt beter ook even uitleggen hoe je Smudget. want daardoor komt heel vaak dezelfde vraag: 'Hoe moet ik Smudgen?'. Snap je?

En ik vind de outcome echt mooi maar je kan het best zeggen welke Renders je hebt gebruikt en welke maten de sig gaat hebben. Dat is al veel makkelijker

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een Tutorial voor beginners dus zo moet je je lezer inderdaad ook behandelen. Als ze een tool moeten gebruiken is het gepast dat je daar ook een plaatje van laat zien zodat ze het ook kunnen vinden want als ze dat niet kunnen dan gaan ze vragen of ze nemen niet eens de moeite en gaan kijken bij een andere Tutorial waar dat wel wordt uitgelegd. Verder laat je wel de stappen verder goed zien en duidelijke letters zodat je niet eens een nieuw venster nodig hebt! Verder vind ik de uitkomst inderdaad wat aan de felle kant maar dat hangt er ook weer vanaf wat je mooi vind. Ik vind dit een mooie Tutorial ondanks dat de tools ontbreken.

Link to comment
Delen op andere websites

velen zullen niet wetewn wat 'smudgen' is dus je kunt beter ook even uitleggen hoe je Smudget. want daardoor komt heel vaak dezelfde vraag: 'Hoe moet ik Smudgen?'. Snap je?

En ik vind de outcome echt mooi maar je kan het best zeggen welke Renders je hebt gebruikt en welke maten de sig gaat hebben. Dat is al veel makkelijker

Dit is geen tut voor beginners maar voor mensen die de tools kennen. De size mag iedereen zelf bepalen en ik zeg niet welke c4d's je moet gebruiken want je moet ook je eigen smaak erin verwerken. Overigens vind ik dat meer belichte wel mooi. Overigens heb ik meer tut's gemaakt oa op andere fora en houd altijd deze layout aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...