Jump to content

EA ring remake <3

Recommended Posts

Geplaatst:

Als we toch niks te doen hebben =D

post-27392-1220817875.png

Links de remake Rechts het origineel.

3 layers in photoshop en uiteindelijk erachter komen dat de border net iets te klein is ;o

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi gemaakt, het ziet er goed uit :D

@hieronder: je gaat me toch niet vertellen dat jij je altijd aan die strikte regels houdt of wel? :7

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst: (bewerkt)
In ons Graphics Forum raten wij wat uitgebreider dan normaal. Niet alleen leden de hemel inprijzen met knap gedaan en fantastisch, maar ook tips meegeven en uitleggen waarom je iets vindt is erg belangrijk

:duh:

De border had je idd. iets dikker kunnen maken. :Y

En het geheel kon net ietsje kleiner.

Maar het ziet er idd. goed uit!

Rate:7.6/10

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst:

in de originele van EA hebben ze nogal druk zitten brushen geloof ik =O

Er zit namelijk een hele vage zwarte schaduw, maar goed het was even een snel probeersel om een oefen template op te vullen.

Bedankt voor de reacties though, <3

Geplaatst:

@hieronder: je gaat me toch niet vertellen dat jij je altijd aan die strikte regels houdt of wel? :7

Jij precies ook niet :7 (voor een Megalid haha :schater: )

Geplaatst:

EA, EA SPORTS, and the EA SPORTS logo are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. All Rights Reserved.

Official FIFA licensed product. "© The FIFA Brand OLP Logo is a copyright and trademark of FIFA. All rights reserved." Manufactured under license by Electronic Arts Inc.

The Premier League Logo © The Football Association Premier League Limited 1996. The Premier League Logo is a trade mark of the Football Association Premier League Limited

and the Premier League Club logos are copyright works and registered trade marks of the respective Clubs. All are used with the kind permission of their respective owners.

Manufactured under licence from the Football Association Premier League Limited.

No association with nor endorsement of this product by any player is intended or implied by the licence granted by the Football Association Premier League Limited to Electronic Arts.

All other trademarks are the property of their respective owners.

Volgens mij zou ik het maar niet doen. ;)

Geplaatst:

Even door gelezen misschien iets te snel, maar ik zie daar niks staan dat je niet mag proberen om het na te maken...

Als ik het nou super commercieel zou gebruiken tja.

Heb ik nog altijd het argument dat het niet zoals het origineel is en dat deze er alleen op lijkt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...