Jump to content

Gta Sa Water level editor


Crypteq

Recommended Posts

Ik had laatst niets te doen, en ik dacht ga wel even met visual basic aan de gang.

toen heb ik een gta sa waterlevel editor gemaakt.

en dit is het resultaat:

wa1lt2.png

en de download link:

Mirror1: gta_sa_waterlevel_editor.rar

Mirror2: Download

ingame screen:

op -500 m:

gallery502eb7.jpg

gallery327th1.jpg

gallery328ed0.jpg

golven van 50 m:

gallery505mw1.jpg

graag comments ^_^

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

lol, maar er komen toch geen golven in binnenwateren? hoe stel je dat dan in? of doet het spel da zelf?

je kan gewoon de waterstand instellen dat is hoe hoog het water staat. dus je kan SA helemaal onder water zetten. maar je kan bijvoorbeeld ook de waterstand op -500 zetten, dan heb je helemaal geen water meer. en kan je gewoon over de bodem crossen.

met de wave height kan je de golfhoogte bepalen. die golven zijn dan overal op het water.

BC7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga deze week een beetje rondkijken naar SA en ik ga de mod zeker downloaden

Die van 50 m hoog ziet er net uit als een tsunami :D maarja bij -500 kun je dan ook bijvoorbeeld dat we het van bovenaf uit een hele zien ofzo?

En ik heb nog een vraagje: Moet je als je dit doet SA opnieuw opstarten?

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga deze week een beetje rondkijken naar SA en ik ga de mod zeker downloaden

Die van 50 m hoog ziet er net uit als een tsunami :D maarja bij -500 kun je dan ook bijvoorbeeld dat we het van bovenaf uit een hele zien ofzo?

En ik heb nog een vraagje: Moet je als je dit doet SA opnieuw opstarten?

nieuwe screens gepost.

als je het verandert moet je gta inderdaad ff opnieuwe opstarten. dat komt omdat gta de bestanden in het begin laad.

en later niet nog een keer :N

Ik had eerst ook een water editor, vlgens mij was dat op v2.0 dat ik dat kon, maar dacht het niet. Maar toen had ik ook van die grote golven, ik kwam van boven naar beneden :schater:

op versie 2.0 kan je niet modden ;)

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eerst ook een water editor, vlgens mij was dat op v2.0 dat ik dat kon, maar dacht het niet. Maar toen had ik ook van die grote golven, ik kwam van boven naar beneden :schater:

op versie 2.0 kan je niet modden ;)

dit sw toch eigenlijk meer een Trainer? Want Trainers werken wel bij V2.00

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eerst ook een water editor, vlgens mij was dat op v2.0 dat ik dat kon, maar dacht het niet. Maar toen had ik ook van die grote golven, ik kwam van boven naar beneden :schater:

op versie 2.0 kan je niet modden ;)

dit sw toch eigenlijk meer een Trainer? Want Trainers werken wel bij V2.00

trainers die wijzigen vaak een memory adres. dan kan bij elk programma. dan wijzig je iets in de exe zelf. maar hiermee wijzig je iets van de data bestanden en dus is het bestand veranderd. daarom kan het niet voor een versie 2.0 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Kan iemand zijn Water bestanden uploaden want de Tool werkt niet bij mij.

Graag dat er geen Water meer is. Dan kan ik lekker door de bodem crossen met een Motor ofzo

heb je wel het goede path ingesteld, dan moet ie t gewoon doen. en als je vista hebt moet je t als admin uitvoeren...

BC7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...