Jump to content

Sport uitkiezen.


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

omdat ik nu geen sport doe en ik dat graag weer wil. Kunnen jullie mij voor een bepaalde sport een beetje overtuigen enz. de min en pluspunten geven enz. gewoon een sport en waarom ik die posrt moet doen.

Wie wil mij nou bhelpen?

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    20

  • Fiegel5

    5

  • Fyre

    5

  • xxRolie.

    5

Hallo,

omdat ik nu geen sport doe en ik dat graag weer wil. Kunnen jullie mij voor een bepaalde sport een beetje overtuigen enz. de min en pluspunten geven enz. gewoon een sport en waarom ik die posrt moet doen.

Wie wil mij nou bhelpen?

Wat dacht je van badkuip roeien?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van Taekwondo? Je bouwt Discipline op, en Zelfbeheersing. Ook leer je breektechnieken, voettechnieken, en handtechnieken. Later leer je pas technieken om iemand doodt te maken, wel een goeie sport als je een sport zoekt! :Y Zit er zelf ook onder en bevalt me goed, ik zit er nu al bijna 2 jaar onder!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van badkuip roeien?

zeker net me hyves gezien? :puh:

Wat dacht je van Taekwondo? Je bouwt Discipline op, en Zelfbeheersing. Ook leer je breektechnieken, voettechnieken, en handtechnieken. Later leer je pas technieken om iemand doodt te maken, wel een goeie sport als je een sport zoekt! :Y Zit er zelf ook onder en bevalt me goed, ik zit er nu al bijna 2 jaar onder!
Gaat het er ruig aan toe? Want het moet niet echt heel ruig zijn want ik kan niet veel hebben maar ik heb zelf al eens eerder aan nin jiustu of hoe je het ook schrijft gedacht maar als ik zo kijk is dat wel heel ruig
Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van badkuip roeien?

zeker net me hyves gezien? :puh:

Wat dacht je van Taekwondo? Je bouwt Discipline op, en Zelfbeheersing. Ook leer je breektechnieken, voettechnieken, en handtechnieken. Later leer je pas technieken om iemand doodt te maken, wel een goeie sport als je een sport zoekt! :Y Zit er zelf ook onder en bevalt me goed, ik zit er nu al bijna 2 jaar onder!
Gaat het er ruig aan toe? Want het moet niet echt heel ruig zijn want ik kan niet veel hebben maar ik heb zelf al eens eerder aan nin jiustu of hoe je het ook schrijft gedacht maar als ik zo kijk is dat wel heel ruig

Nee ruig is het niet, alleen waneer het ruig is en wanneer je goed hebt getraint. Mag je gaan Sparren dat is tegen elkaar vechten. Echt een leuke sport, niet te ruig maar ook weer niet te zacht! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ruig is het niet, alleen waneer het ruig is en wanneer je goed hebt getraint. Mag je gaan Sparren dat is tegen elkaar vechten. Echt een leuke sport, niet te ruig maar ook weer niet te zacht! :)

Ok dan weet ik dat ook weer. Want discipline kom ik echt zeer te kort en als ik ruzie heb waar gelsgaen word dan ram ik in een wilde weg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ga gewoon op een vechtsport of doe aan fitness. Met een vechtsport bouw je niet alleen zelfdiscipline en zelfvertrouwen op, maar het is ook nog leerzaam en je hebt veel keuze. Fitness of krachttraining zijn aanraders omdat je steeds verder gaat met je uithoudingsvermogen, wat erg handig kan zijn in het leven. Daarnaast krijg je een mooi lichaam en kan je er gezellig heen met een vriend als je geen zin hebt om in je eentje te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet te ruig wilt, ga met judo beginnen. Na een tijdje leer je hoe je iemand moet verwurgen of omlaten vallen zonder veel moeite te doen. En je wordt er heel sterk van.

Nah ik heb een keertje Judo gedaan maar ik vond het echt niks aan.

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet te ruig wilt, ga met judo beginnen. Na een tijdje leer je hoe je iemand moet verwurgen of omlaten vallen zonder veel moeite te doen. En je wordt er heel sterk van.

Nah ik heb een keertje Judo gedaan maar ik vond het echt niks aan.

Judo is zeker een aanrader, je leert je eigen inderdaad verdedigen. En je leert respect, zelfvertrouwen, en conditie. Daarnaast is judo heel groot, je kan van alles leren. Tot iemand lapen, tot wurgen. En armklemmen, echt een aanrader. Dan moet je zelf kijken wat je wilt. Ik koos ervoor om op handboogschieten te gaan. Dat je moet zelf kiezen..

Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet te ruig wilt, ga met judo beginnen. Na een tijdje leer je hoe je iemand moet verwurgen of omlaten vallen zonder veel moeite te doen. En je wordt er heel sterk van.

Nah ik heb een keertje Judo gedaan maar ik vond het echt niks aan.

Judo is zeker een aanrader, je leert je eigen inderdaad verdedigen. En je leert respect, zelfvertrouwen, en conditie. Daarnaast is judo heel groot, je kan van alles leren. Tot iemand lapen, tot wurgen. En armklemmen, echt een aanrader. Dan moet je zelf kijken wat je wilt. Ik koos ervoor om op handboogschieten te gaan. Dat je moet zelf kiezen..

maar ik blijf erbij om niet op Judop te gaan.

MAar weet nog iemand een sport dat GEEN Taekwondo of Judo is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...