Jump to content

Pro Evolution Soccer 2009

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
g1316.jpg
Pro Evolution Soccer 2009
Ontwikkelaar Konami
Uitgever Konami
Genre Sport
Platforms Nintendo DS, Nintendo Wii, Xbox 360, PSP, Playstation 2, Playstation 3, PC
Aantal spelers ?
Release 15 oktober 2008
Demo ?

Hét topic over Pro Evolution Soccer 2009.

En daarbij is mijn eerste vraag:
Wanneer komt nou die demo? Hij stond gepland op 11 september, maar de demo's staan nog steeds niet online (PS3). Bewerkt: door Kai-ShockWave
  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

15

• Dieko

14

• Visser23

7

• End Of The Riot

4

Hopen dat die vanavond uitkomt ( de demo)

Of morgenochtend.

Ik vind dat de demo van Fifa 09 een bijna dezelfde snelheid heeft dan die van PES.

Bewerkt: door Dieko

Of morgenochtend.

Ik vind dat de demo van Fifa 09 een bijna dezelfde snelheid heeft dan die van PES.

Heb net gelezen dat de PES demo is uitgesteld voor onbekende datum, lekker dan :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Of morgenochtend.

Heb net gelezen dat de PES demo is uitgesteld voor onbekende datum, lekker dan :puh:

Ik wacht nog steets op de demo van PES 09 :duh:

Als de demo uitkomt maak ik direct een gameplay video.

Geplaatst:

Ik denk dat 'ie gewoon met één van de volgende PS Store updates komt, zo lang kan het niet meer duren aangezien PES 2009 ook al over een paar weken in de winkels ligt. Ik ga 'm ook meteen downloaden, want het gaat dit jaar wederom een moeilijke keuze worden tussen Fifa en PES 2009.

Geplaatst:
Ik denk dat 'ie gewoon met één van de volgende PS Store updates komt, zo lang kan het niet meer duren aangezien PES 2009 ook al over een paar weken in de winkels ligt. Ik ga 'm ook meteen downloaden, want het gaat dit jaar wederom een moeilijke keuze worden tussen Fifa en PES 2009.

Als je kijk op diverse game sites hoor je overal dat PES weinig vernieuwingen brengt in tegenstelling tot Fifa die juist veel vernieuwingen brengt. Mijn keuze staat vast, ik ga Fifa direct halen op de release. :)

Geplaatst:

Er was gisteren een PS Store update.

En ik zie geen PES 2009.

Volgend week mischien?

De "Become A Legend" mode is wel vet in PES en natuurlijk de Champions league niet te vergeten. Hopen dat die graphics ook wat omhoog zijn gehaald.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Er was gisteren een PS Store update.

En ik zie geen PES 2009.

Volgend week mischien?

Dat mag ik hopen, of op z'n minst een verklaring van Konami ofzo.

@Kai Shockwave & Rullez: Fifa krijgt ook een hoop nieuwe mogelijkheden, en bij Fifa zijn de delen met een oneven getal altijd het beste (2003, 2005, 2007), in tegenstelling tot de delen met een even getal die juist bagger zijn (2004, 2006, 2008). Bij PES verschilt het meestal een beetje, maar de Champions League is een prima stap voorwaarts.

Geplaatst:
Nieuw filmpje van PES 09!

Volgens mij zit ik naar PES2008 te kijken :ch:

Denk datz e het verkeerde gameplay-videotje erin hebben gezet..

Alle bewegingen, vrije trappen en overtredingen zijn nog steeds hetzelfde geanimeerd als bij 2008. dan mogen de graphics wel beter zijn, maar als alle animaties van spelers hetzelfde zijn, is er ook bijna niks veranderd.

Geplaatst:
Konami kondigt nieuwe licenties voor PES 2009 aan

Uitgegeven: 24 september 2008 17:44

De Pro Evolution Soccer-serie kent een stuk minder licenties dan de grote concurrent FIFA. Uitgever Konami doet er echter alles aan de hoeveelheid licenties uit te breiden.

Konami kondigt voor PES 2009 dan ook weer een aantal nieuwe licenties aan/ Zo zal de Nederlandse Eredivisie en de Franse Liga 1 beide geheel vertegenwoordigd zijn, met volledige uitrusting, speelroosters en verwante elementen.

Daarbij zullen ook clubs als FC Barcelona, Real Madrid, Inter Milan, FC Porto, Liverpool en Manchester United, vertegenwoordigd zijn in hun officiële kledij. Overige aanvullingen bevatten Zenit St. Petersburg en Brondby IF. Konami heeft ook een aantal nieuwe teams toegevoegd aan PES 2009 waaronder Noord Ierland en Internationale roosters van teams als Nederland, Engeland en Italië.

NIeuwe stadions

De uitgever heeft ook enkele nieuwe stadions in de game gevoegd, zoals Stade de France, Stadio Olimpico di Torino en het nieuwe Wembley Stadium.

PES 2009 verschijnt op 16 oktober voor PlayStation 3, Xbox 360 en pc, gevolgd door de PS2-versie op 30 oktober, de PSP-versie op 6 november en de Wii-versie in 2009.

© Gamez.nl

Dit is goed nieuws.

Nu zitten er geen nep namen in.

Geplaatst:

Demo komt minimaal 3 weken voor de release datum uit. Schat hem op 27/28 september.

Ik heb het spel zelf al gereserveerd, en ik heb de fifa demo al. Ik ben echt benieuwt hoe het eruit ziet. Die filmpjes boeien me niet, want er zullen altijd wel aanpassingen zijn ;)

Geplaatst:

De Pro Evolution Soccer-serie kent een stuk minder licenties dan de grote concurrent FIFA. Uitgever Konami doet er echter alles aan de hoeveelheid licenties uit te breiden.

Konami kondigt voor PES 2009 dan ook weer een aantal nieuwe licenties aan/ Zo zal de Nederlandse Eredivisie en de Franse Liga 1 beide geheel vertegenwoordigd zijn, met volledige uitrusting, speelroosters en verwante elementen.

Daarbij zullen ook clubs als FC Barcelona, Real Madrid, Inter Milan, FC Porto, Liverpool en Manchester United, vertegenwoordigd zijn in hun officiële kledij. Overige aanvullingen bevatten Zenit St. Petersburg en Brondby IF. Konami heeft ook een aantal nieuwe teams toegevoegd aan PES 2009 waaronder Noord Ierland en Internationale roosters van teams als Nederland, Engeland en Italië.

NIeuwe stadions

De uitgever heeft ook enkele nieuwe stadions in de game gevoegd, zoals Stade de France, Stadio Olimpico di Torino en het nieuwe Wembley Stadium.

PES 2009 verschijnt op 16 oktober voor PlayStation 3, Xbox 360 en pc, gevolgd door de PS2-versie op 30 oktober, de PSP-versie op 6 november en de Wii-versie in 2009.

© Gamez.nl

Dit is goed nieuws.

Oke, dat is wel nice die info. Wil die demo :eten:

Geplaatst:

NIeuwe stadions

© Gamez.nl

Dit is goed nieuws.

Oke, dat is wel nice die info. Wil die demo :eten:

Ik wil ook die demo!

We wachten af.

Terwijl mijn bitterballen koud worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...