chips Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 kan je met een boeiing of airbus vliegen? zo ja, waar vind je hem Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 kan je met een boeiing of airbus vliegen?zo ja, waar vind je hem De AT400 vind je in de grote hangar op het vliegveld van LV. De andromada komt in 1 missie voor en je kunt hem niet besturen, tenzij je hem spawnt met een carspawner. Reageren
pasgal Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Om de vindplaats nog beter aan te duiden, hij ligt hier Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Carspawner. Downloaden, unzippen, opstarten, SA opstarten en go Je kan dan ieder willekeurig voertuig spawnen, dus ook een AT-400 of Andromada. Reageren
chips Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Carspawner. Downloaden, unzippen, opstarten, SA opstarten en go Je kan dan ieder willekeurig voertuig spawnen, dus ook een AT-400 of Andromada. maar ik doe het op de ps2 Reageren
Farid. Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Je kan er toch mee vliegen als je 100% bij vliegmissie hebt?.... Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Nee hoor, ookal ben je nog niet eens begonnen aan de Flying School, je kunt er gewoon in vliegen. Reageren
Beany Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Carspawner. Downloaden, unzippen, opstarten, SA opstarten en go Je kan dan ieder willekeurig voertuig spawnen, dus ook een AT-400 of Andromada. Is het moeilijk om zoiets te installeren? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Is het moeilijk om zoiets te installeren?Meestal zit er een readme tekstbestand bij, als je die begrijpt is het een "walk-in-the-park" (kat-in-'t-bakkie). Bewerkt: 16 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Beany Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Is het moeilijk om zoiets te installeren?Meestal zit er een readme tekstbestand bij, als je die begrijpt is het een "walk-in-the-park" (kat-in-'t-bakkie). Ik heb die carspwaner nu gedownload, en als ik hem open staat er "trainer is not injected". Dan kan je op de knop "inject trainer" drukken maar er gebeurd niet echt wat bij mij Het is trouwens niet mijn bedoeling om dit topic te "kapen" hoor :$ Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Ik heb die carspwaner nu gedownload, en als ik hem open staat er "trainer is not injected".Dan kan je op de knop "inject trainer" drukken maar er gebeurd niet echt wat bij mij Het is trouwens niet mijn bedoeling om dit topic te "kapen" hoor :$ Kapen? Je bent vrij om hier te posten hoor. Ik heb die download even bekeken, er zit helaas géén readme bij, maar het is dezelfde carspawner als die ik heb. Om deze te kunnen gebruiken moet je eerst het spel starten, daarna met [Alt]+[Tab] terug naar je bureaublad en daarna start je de carspawner.Als je PC het Windows Vista besturingssyteem bevat raad ik je aan om zowel SA als de carspawner te starten met administrator rechten. [meer informatie] PS Laat geen voertuigen verschijnen in een interieur: ga eerst naar buiten. Uiteraard moet je dus eerst een spel laden of starten. Succes Bewerkt: 16 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Beany Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Bedankt het is me gelukt Zijn er nog meer trainers die zo makkelijk te installleren zijn? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Bedankt het is me gelukt Zijn er nog meer trainers die zo makkelijk te installleren zijn? Alle Trainers zijn zo simpel. Want een Trainer is openen en je hebt hem 'geinstalleerd' Reageren
Beany Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Bedankt het is me gelukt Zijn er nog meer trainers die zo makkelijk te installleren zijn? Alle Trainers zijn zo simpel. Want een Trainer is openen en je hebt hem 'geinstalleerd' Oke Nog even een vraagje over de Car Spawner, er staat dat je ook als je in het spel zit gewoon een voertuig kan spawnen met CTRL + "key". Alleen ik snap het niet helemaal, wat ze nou bedoelen. Als je CTRL indrukt en dan een code begint hij gewoon te schieten en het werkt niet Reageren
tjoef Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Dan moet je een andere 'key' nemen, bijvoorbeeld niet degene waarmee je schiet Als dat is wat je bedoelt tenminste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.