Jump to content

Witte Cognoscenti.


FerryN

Recommended Posts

Heey,

Sommige vinden de witte Cognoscenti he-le-maal geweldig, ik heb een manier gevonden hoe je hem meerdere keren kan krijgen.

Hoe te doen 1:

Rij eerst naar de Random Person(snapmap onderaan), als ze er staat met de witte cognoscenti, rij dan een klein beetje weg, maar raak de wagen niet uit het oog,wanneer je de blauw poppetje op de radar ziet verdwijnen, rij dan terug, en pak je de cognoscenti.

Hoe te doen 2:

Rij naar de Random Person, stap niet uit, schiet haar dood met je Uzi of dergelijke zonder dat deze 'missie' gestart is!.

Dan beginnen wel mensen op je te schieten, en kan je gewoon de Cognoscenti pakken. :Y

Ze komt bij mij gewoon weer terug, dus het is niet meer dat geen missie meer van haar kan doen.

Veel suc6, en veel plezier met het rijden van je witte cognoscenti.

Tevens, deze tips zijn niet meer mogelijk als je die missie voor haar hebt gedaan, van deze random person.

Snapmap: Klik hier.

Tot hier ben ik ongeveer gereden.

Later,

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...
je kan tog ook gwn steeds pay en spray ingaan tot die wit is

(of voor mensen die car spawner hebben zoals ik kunnen steeds opnieuw auto spawne tot die wit is ;) )

Nope, gaat niet, je hebt nog een paintjob, die is heel licht zilver met wit, lijkt haast op helemaal wit, maar is het niet ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

je kan tog ook gwn steeds pay en spray ingaan tot die wit is

(of voor mensen die car spawner hebben zoals ik kunnen steeds opnieuw auto spawne tot die wit is ;) )

Nope, gaat niet, je hebt nog een paintjob, die is heel licht zilver met wit, lijkt haast op helemaal wit, maar is het niet ^_^ .

shit dan kan ik hem niet meer krijgen :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik had 'm ook gehaald en geparkeerd op de parkeerplaats van Alderney

maar o een keer was ie weg :duh: Maar ik heb wel liever dat m'n witte Cognoscenti weg is inplaats van m'n oranje Infernus :*D

Maar jammer genoeg kan ik hem nu niet meer krijgen :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...