timwing Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ik heb 2 nieuwe siggies! Wat vinden jullie? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 De eerste vind ik niet zo mooi, iets teveel blauw... Maar tog: 7,5/10 De tweede vind ik echt veel mooier, de beer heeft juist geslagen, mooi/stoer uitzicht 9/10 KUTGW ! Ik zie dat je hier nog niet lang bent, KUTGW: Keep up the good work MegaPilot. Reageren
timwing Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Oké bedankt! De volgende keer zal ik twee kleuren inelkaar proberen te laten overlopen... Vind je de 2e echt het mooist? Ik vind hem een beetje druk.. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik vind ze allebei super, maar als je ze de volgende keer op slaat als PNG-24 krijg je het mooiste resultaat (Nu heb je wat kleurverlies ) 8,5/10 Reageren
timwing Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik vind ze allebei super, maar als je ze de volgende keer op slaat als PNG-24 krijg je het mooiste resultaat (Nu heb je wat kleurverlies )8,5/10 Zal ik doen! Bedankt! Reageren
timwing Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Nieuwe, ben alleen vergeten het opteslaan als png... Reageren
Addicted2 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 De eerste vind ik mooi, alleen mag de render wat donkerder. 7/10 De tweede vind ik ook erg mooi, alleen mag de render weer wat donkerder. 8/10 De laatste vind ik dan weer niks. Namelijk omdat de lichteffecten te overweldigend zijn, en die twee zwarte strepen vind ik te dik. 6/10 Reageren
timwing Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 De eerste vind ik mooi, alleen mag de render wat donkerder.7/10 De tweede vind ik ook erg mooi, alleen mag de render weer wat donkerder. 8/10 De laatste vind ik dan weer niks. Namelijk omdat de lichteffecten te overweldigend zijn, en die twee zwarte strepen vind ik te dik. 6/10 Oké... De 3e vond ik ook wat minder mooi. Maar het verbaast me nogal dat ik tot nu toe eigenlijk alleen maar positieve reacties heb gehad, ik had inmiddels al meer van 'wat lelijk' reacties verwacht! Dus bedankt! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) ik had inmiddels al meer van 'wat lelijk' reacties verwacht Ik vind ze grof gezegd verpest. De reden is dat je die twee lelijke balken er hebt staan, daardoor lijkt hij kleiner en minder mooi. En het lettertype vind ik ook lelijk, Bij drie sigs de zelfde tekst gebruiken vind ik gewoon makkelijk doen. Cijfer : 4/10 Zo, nu eens een negatieve reactie. Bewerkt: 20 september 2008 door forumrunner Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 ik had inmiddels al meer van 'wat lelijk' reacties verwacht Ik vind ze grof gezegd verpest. De reden is dat je die twee lelijke balken er hebt staan, daardoor lijkt hij kleiner en minder mooi. En het lettertype vind ik ook lelijk, Bij drie sigs de zelfde tekst gebruiken vind ik gewoon makkelijk doen. Cijfer : 4/10 Zo, nu eens een negatieve reactie. Dat kan je heel makkelijk wegwerken, daarom de hele sig. raten als verpest is gewoon belachelijk. MegaPilot. Reageren
Puma Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Raten is raten, als je niet tegen negatieve kritiek kunt moet je hier ook niet posten. Reageren
timwing Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Ik kan tegen kritiek hoor! En ik vind ook wel dat hij gelijk heeft. De tekst is nou eenmaal hetzelfde, alleen dat van die balken ben ik het niet over eens, maarja ieder zijn eigen mening... En het was niet echt een serieuse reactie merkte ik al, bekijk de quote eens. Bewerkt: 20 september 2008 door timwing Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Hoezo niet sirieus Ik meende alles wat ik zei, ik vind de sig gewoon niet goed gelukt Die balken, de tekst, de korriligheid (Als dat een woord is) Gewoon niet zo mooi* *Ik heb even wat vriendelijker gedaan hoor Bewerkt: 21 september 2008 door forumrunner Reageren
timwing Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Oké, dat vind ik best. Zal ik op proberen te letten, en de 'korriligheid' komt doordat ik het verkeerd had opgeslagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.