Jump to content

Nieuwe sniper rifle plek!?


sniper rifle

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    13

  • sniper rifle

    10

  • Bierbuikje

    7

  • MegaPilot

    6

In en om dat houten huisje is niets te vinden. Lijkt me dat jij je vergist hebt. Plaats anders een screen van die sniper en zorg dat de radar ook zichtbaar is op die screen.

hmm waarschijnlijk heb ik fout de snapmap neergezet maar hier zij de screens:

nog handig voor plaatsbepaling: de mount chiliad staat op de achtergrond

post-82314-1222184965_thumb.jpg

post-82314-1222185099_thumb.jpg

post-82314-1222185131_thumb.jpg

Bewerkt: door sniper rifle
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is exact de locatie waar ik ben geweest en daar lag bij mij geen sniper. Zolang jij de enige bent die daar een sniper heeft liggen is dat onvoldoende om het op wikigta te zetten. Ik zal binnenkort kijken wat ik met de coördinaten kan doen. Maar bewijs van andere wordt wel op prijs gesteld, want als jij de enige bent twijfel ik aan de echtheid. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is exact de locatie waar ik ben geweest en daar lag bij mij geen sniper. Zolang jij de enige bent die daar een sniper heeft liggen is dat onvoldoende om het op wikigta te zetten. Ik zal binnenkort kijken wat ik met de coördinaten kan doen. Maar bewijs van andere wordt wel op prijs gesteld, want als jij de enige bent twijfel ik aan de echtheid. :7

Ik zal morgen eens kijken, nu mag ik niet meer op m'n PS2 [huisregels]! :puh:

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of dat uitmaakt maar ik heb san andreas op de PC

af en toe staat daar ook een tractor, het kan dus zijn dat hij daar een beetje onder ligt of in ieder geval achter

Bewerkt: door sniper rifle
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, typisch! Zou het kunnen zijn dat we te maken hebben met een minimaal verschil tussen versie 1 en versie 2? Ik heb namelijk versie 1, en bij mij ligt deze sniper er niet. Graag een vriendelijk verzoek aan diegene die 'm hebben gevonden: willen jullie aub mij even melden welke versie van SA je hebt .. en zeg het ook als je niet de PC versie hebt, maar wel daar de sniper gevonden hebt. ^_^

Edit: Graag m.v.v. evt. modificaties!

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...