sniper rifle Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 nieuwe sniper rifle locatiehee mensen ik keek laatst even in de badlands en daar vond ik een sniper rifle in een houten hutje vlak bij een cropduster (iets noordelijker van de woonboerderij die je kan kopen) deze staat nog niet op wikigta gr sniper rifle Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Kan je dat aub even aangeven met een >snapmap<? Dan zal ik binnenkort eens een kijkje nemen en misschien dat ik wikigta dan ook maar gelijk onder handen neem. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Kan je dat aub even aangeven met een >snapmap<? Dan zal ik binnenkort eens een kijkje nemen en misschien dat ik wikigta dan ook maar gelijk onder handen neem. toegevoegd hij staat bij me vorige bericht Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 In en om dat houten huisje is niets te vinden. Lijkt me dat jij je vergist hebt. Plaats anders een screen van die sniper en zorg dat de radar ook zichtbaar is op die screen. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) In en om dat houten huisje is niets te vinden. Lijkt me dat jij je vergist hebt. Plaats anders een screen van die sniper en zorg dat de radar ook zichtbaar is op die screen. hmm waarschijnlijk heb ik fout de snapmap neergezet maar hier zij de screens: nog handig voor plaatsbepaling: de mount chiliad staat op de achtergrond Bewerkt: 23 september 2008 door sniper rifle Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Dat is dus hier. Je hebt de Snapmap niet fout neergezet.Kijk en vergelijk met de Wiki Map. Inderdaad een nieuwe plek. Tenzij je met SCM heb geknoeid Reageren
sniper rifle Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Dat is dus hier. Je hebt de Snapmap niet fout neergezet.Kijk en vergelijk met de Wiki Map. Inderdaad een nieuwe plek. Tenzij je met SCM heb geknoeid nee met de SCM heb ik niks gedaan, misgien zijn de screens aleen een beetje donker Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Dat is exact de locatie waar ik ben geweest en daar lag bij mij geen sniper. Zolang jij de enige bent die daar een sniper heeft liggen is dat onvoldoende om het op wikigta te zetten. Ik zal binnenkort kijken wat ik met de coördinaten kan doen. Maar bewijs van andere wordt wel op prijs gesteld, want als jij de enige bent twijfel ik aan de echtheid. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Dat is exact de locatie waar ik ben geweest en daar lag bij mij geen sniper. Zolang jij de enige bent die daar een sniper heeft liggen is dat onvoldoende om het op wikigta te zetten. Ik zal binnenkort kijken wat ik met de coördinaten kan doen. Maar bewijs van andere wordt wel op prijs gesteld, want als jij de enige bent twijfel ik aan de echtheid. Ik zal morgen eens kijken, nu mag ik niet meer op m'n PS2 [huisregels]! MegaPilot. Bewerkt: 23 september 2008 door MegaPilot Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik heb ook eens gekeken en hij ligt er volgens mij af en toe want ik zie hem niet altijd. Wel mooi gevonden Reageren
sniper rifle Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) ik weet niet of dat uitmaakt maar ik heb san andreas op de PC af en toe staat daar ook een tractor, het kan dus zijn dat hij daar een beetje onder ligt of in ieder geval achter Bewerkt: 23 september 2008 door sniper rifle Reageren
diamondo25 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Ik heb zonet gekeken, en ja hoor, hij lag daar plaatje toegevoegd Edit: Ik gebruik V1.0 en ik speel 't op de PC edit2: Ik zie nu dat mijn AK74 door mijn elleboog steekt Bewerkt: 24 september 2008 door diamondo25 Reageren
The Distortion Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Bij mij ook gewoon. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Bij mij ook gewoon. pfjoew ik begon al aan mezelf te twijfelen tot nu toe heb ik hem daar altijd gezien Bewerkt: 23 september 2008 door sniper rifle Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Hmmm, typisch! Zou het kunnen zijn dat we te maken hebben met een minimaal verschil tussen versie 1 en versie 2? Ik heb namelijk versie 1, en bij mij ligt deze sniper er niet. Graag een vriendelijk verzoek aan diegene die 'm hebben gevonden: willen jullie aub mij even melden welke versie van SA je hebt .. en zeg het ook als je niet de PC versie hebt, maar wel daar de sniper gevonden hebt. Edit: Graag m.v.v. evt. modificaties! Bewerkt: 23 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.