Jump to content

Crew-aanpassingen


PatrickW

Recommended Posts

Na een lange staat van dienst als crewlid heeft Dizzee besloten er een punt achter te zetten. Door een nieuwe opleiding en hobby's die veel tijd in beslag nemen, ziet hij geen kans meer om nog voldoende tijd aanwezig te zijn om de graphics fora te modereren. Uiteraard is dit een zwaar verlies voor de crew, want Dizzee is een van de meest ervaren moderators die we hebben, maar we hebben alle begrip voor zijn moeilijke keuze.

Voor de plek die hij achterlaat, hebben we echter een in onze ogen uitermate geschikte kandidaat gevonden. We hebben namelijk -Matthijs- bereid gevonden om zijn plek op het SA forum om te ruilen met een positie als moderator van de graphics fora.

En ook voor de lege plek die hij achterlaat hebben we een prima kandidaat. _KoE_Mzungu komt terug op z'n oude vertrouwde plekje in het SA forum, nadat hij al geruime tijd weer als een bezetene een fantastische bijdrage aan de wiki levert.

Namens de crew wens ik -Matthijs- en _KoE_Mzungu veel succes toe met hun nieuwe uitdaging, bedank Dizzee voor de prettige samenwerking en zijn inzet en wens hem heel veel succes bij z'n nieuwe opleiding.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    2

  • MegaPilot

    2

  • Sjorszzz

    1

  • _KoE_Mzungu

    1

Koetje, welkom terug in het team. Je zult het vast weer schitterend doen. :tu:

Dizzee, weeral moet ik eens afscheid van je nemen als moderator. En wederom bedank ik je voor je bijdrage die je als moderator weer gelevert hebt. :tu:

En matthijs, succes met je nieuwe fora ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals bedankt voor je inzet en de tijd die je in het forum gestoken hebt, Dizzee. Veel succes met je opleiding en overige RL zaken. _O_

_KoE_Mzungu, heel erg veel succes met je nieuwe functie als moderator! Mooi dat je weer terug bent op je oude stekkie. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt voor je inzet Dizzee!

Veel succes met je opleiding, en hopelijk zien we je af en toe nog langskomen. :tu:

Koe, je bent weer terug op je oude plek, en als er iemand is die

daar thuishoort, dan ben jij het wel!

Veel succes met je taak! :tu:

-Matthijs-, het is natuurlijk wel even wennen, maar

ik ben er van overtuigd dat jij het ook

prima zult doen op je nieuwe plek!

Succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je goede bijdrage als collega, -Matthijs-, en veel succes in het GFX fora!

Welkom terug, _KoE_Mzungu! Ik ben al eerder collega van je geweest, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. 8) Nogmaals: welkom terug!

Dizzee, hier nogmaals mijn reactie uit het afscheidstopic in het Moderators forum:

Jammer, maar begrijpelijke keuze, Dizz.. Bedankt voor je inzet van de afgelopen maanden (_O_) en natuurlijk van de periodes daarvoor, want je bent eerder moderator geweest en hebt aardig wat verschillende forums onder je hoede gehad.

Succes met je opleiding en hopelijk zien we je zo af en toe nog eens verschijnen. Het ga je goed!

Hopelijk tot snel!

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs-, bedankt voor het modereren in de SA fora. Je hebt prachtig werk verricht en ik weet zeker dat je dat in de graphics fora ook zult doen. _KoE_Mzungu, ik heb er alle vertrouwen in dat je je net zo goed als -Matthijs- in zal zetten en thuis voel je je al in de SA fora. Dizzee, bedankt voor je inzet bij de graphics. Ook jou wens ik veel succes met je studie.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer moet ik huilend in de auto de grens over nadat ik Dizzee, geheel gewikkeld in het groen, weer naar België heb gebracht. Wederom mijn dank Arne voor je inzet en collegialiteit en succes in het groen :tu: En welkom terug Koetje, blauw stond je goed en kleed wederom prima af bij je....

En -Matthijs-: welkom bij het grafische team!!!! Je zult het er goed doen denk ik (net zoals je oude forum ) maar dat is nu in goede handen :Y. Veel teken & kleur plezier.....

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je inzet Dizzee. :bier:

Succes Matthijs. :bier:

Dit is zo creepy...

Ik zei een paar dagen geleden in de chat dat je Moderator ging worden, gebeurt het nu ook! :bonk:

Koe, je verdient het echt !

Dizzee, ik ken je niet, maar ik denk wel dat je een prima Moderator was!

MegaPilot.

Link to comment
Delen op andere websites

Koe, je hebt het echt verdient! Je bent dé GTA San Andreas kenner, en modereren doe je zoals geen ander! Veel succes!

Matthijs, ook van jou ben ik zeker dat je het goed zal doen in de GFX fora, want jij bent ook een top graphicus!

Dizzee, bedankt voor je inzet. Ik ken je niet zo heel goed, maar van de keren dat ik contact met je had was je altijd gezellig. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...