oostzaan Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Hoi, ik keek vanochtend in me lijst en zag dat er mensen de beta van little big planet aan het spelen waren! Helaas heb ik hem niet gekregen( de code) Maar mischien jullie wel. Dus bekijk jullie mailbox ff en mischien heb je wel mazzel Maar post hier je ervaringen als je hem wel hebt. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 jmmr dat er geen demo dan voor iedereen is te downloaden..... maar goed little big planet komt toch 24 oktober uit dus nogff wachten Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Hmmmm, heb even op Youtube gekeken. Naar de Demo dan, ziet er aardig uit ja, nu heb ik ook zin om de demo te spelen! Voor welke Console's komt ie uit? Maar ik weet al zeker dat LBP (Little Big Planet) beter is dan Spore! Reageren
oostzaan Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Hmmmm, heb even op Youtube gekeken. Naar de Demo dan, ziet er aardig uit ja, nu heb ik ook zin om de demo te spelen! Voor welke Console's komt ie uit? Maar ik weet al zeker dat LBP (Little Big Planet) beter is dan Spore! Alleen op de ps3 en spore is niiks vergeleken met LBP Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Hmmmm, heb even op Youtube gekeken. Naar de Demo dan, ziet er aardig uit ja, nu heb ik ook zin om de demo te spelen! Voor welke Console's komt ie uit? Maar ik weet al zeker dat LBP (Little Big Planet) beter is dan Spore! Alleen op de ps3 en spore is niiks vergeleken met LBP Nee, Spore is eigenlijk niks vergeleken met LBP. Jammer dat ie alleen op de PS3 is, hoop dat ie ook voor de Xbox360 of PC komt.... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 hoe komt het dat sommige hem hebben en anderen niet (zoals ik) Reageren
oostzaan Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 hoe komt het dat sommige hem hebben en anderen niet (zoals ik) Gewoon sony kiestr mensen uit. Maar er is nog hoop . Ik heb hem nu ook via een site die geeft in 3 dagen tijd versprijd 60.000 codes weg Hij is hem nu aan het downloaden dus ga ik zo spelen. Als jullie die site willen moet je ff pb dan stuur ik hem want wss mag dat weer niet van gtaforum.. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Yess..... Ik heb ook een beta code kunnen bemachtigen Eindelijk even een sneak peak in de wereld van Little Big Planet Reageren
oostzaan Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Er is nu geen kans meer ze te krijgen. Dus langedraak heeft mazzel Reageren
Hayte Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 maar oostzaan, kan ik dan morgen weer op die site proberen om een code te krijgen, of was dat voor vandaag only? Reageren
rubensanti Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik heb er net ook een weten te bemachtigen :D Ben hem nu aan het downloaden Heb al veel trailers gezien, het spel lijkt me echt leuk Reageren
LangeDraak Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 maar oostzaan, kan ik dan morgen weer op die site proberen om een code te krijgen, of was dat voor vandaag only? Het was een actie over 3 dagen. Vrijdag, Zaterdag en Zondag. Dus ik ben bang dat je het niet meer kan proberen.... Reageren
IV trailer Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Blergh mijn playstation3 is toch op reparatie. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Gadver ik heb er geen ik snap te er geen klote[/font] van hoe je zo een code moest krijgen nu heb ik er geen das een boel smileys xD Reageren
LangeDraak Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Gadver ik heb er geen ik snap te er geen klote[/font] van hoe je zo een code moest krijgen nu heb ik er geen das een boel smileys xD Nog even geduld. Ik heb gelezen dat ze een week voor de release een demo op de Playstation Store gaan plaatsen. Of dit de Beta versie zou zijn wisten ze nog niet. Dus heb nog heel even geduld En ja ik heb makkelijk praten aangezien ik al wel de beta versie heb En ik kan je zeggen.... Het spel is echt TOP!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.