Jump to content

Little big planet beta!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik keek vanochtend in me lijst en zag dat er mensen de beta van little big planet aan het spelen waren!

Helaas heb ik hem niet gekregen( de code) Maar mischien jullie wel. Dus bekijk jullie mailbox ff en mischien heb je wel mazzel :7 Maar post hier je ervaringen als je hem wel hebt.

• Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LangeDraak

25

• Rullez

15

• oostzaan

10

• Dexist

8

Geplaatst:

jmmr dat er geen demo dan voor iedereen is te downloaden..... maar goed little big planet komt toch 24 oktober uit dus nogff wachten :dans:

Geplaatst:

Hmmmm, heb even op Youtube gekeken. Naar de Demo dan, ziet er aardig uit ja, nu heb ik ook zin om de demo te spelen! :puh: Voor welke Console's komt ie uit? Maar ik weet al zeker dat LBP (Little Big Planet) beter is dan Spore! :Y

Geplaatst:
Hmmmm, heb even op Youtube gekeken. Naar de Demo dan, ziet er aardig uit ja, nu heb ik ook zin om de demo te spelen! :puh: Voor welke Console's komt ie uit? Maar ik weet al zeker dat LBP (Little Big Planet) beter is dan Spore! :Y

Alleen op de ps3 en spore is niiks vergeleken met LBP :D

Geplaatst:

Alleen op de ps3 en spore is niiks vergeleken met LBP :D

Nee, Spore is eigenlijk niks vergeleken met LBP. Jammer dat ie alleen op de PS3 is, hoop dat ie ook voor de Xbox360 of PC komt.... :N

Geplaatst:
hoe komt het dat sommige hem hebben en anderen niet :?:cry: (zoals ik) :cry:

Gewoon sony kiestr mensen uit. Maar er is nog hoop :). Ik heb hem nu ook via een site die geeft in 3 dagen tijd versprijd 60.000 codes weg ^_^ Hij is hem nu aan het downloaden dus ga ik zo spelen. Als jullie die site willen moet je ff pb dan stuur ik hem want wss mag dat weer niet van gtaforum..

Geplaatst:

:dans: Yess..... Ik heb ook een beta code kunnen bemachtigen :dans:

Eindelijk even een sneak peak in de wereld van Little Big Planet :D

Geplaatst:

maar oostzaan, kan ik dan morgen weer op die site proberen om een code te krijgen, of was dat voor vandaag only?

Geplaatst:

Ik heb er net ook een weten te bemachtigen :D :D

Ben hem nu aan het downloaden :dans: Heb al veel trailers gezien, het spel lijkt me echt leuk :)

Geplaatst:
maar oostzaan, kan ik dan morgen weer op die site proberen om een code te krijgen, of was dat voor vandaag only?

Het was een actie over 3 dagen.

Vrijdag, Zaterdag en Zondag.

Dus ik ben bang dat je het niet meer kan proberen.... :N

Geplaatst:

Gadver :@ ik heb er geen ik snap te er geen klote[/font] van hoe je zo een code moest krijgen :@

nu heb ik er geen :@:duh::N:-(:ch::{:cry::sst::blauw::muur::erm::(

das een boel smileys xD

Geplaatst:
Gadver :@ ik heb er geen ik snap te er geen klote[/font] van hoe je zo een code moest krijgen :@

nu heb ik er geen :@:duh::N:-(:ch::{:cry::sst::blauw::muur::erm::(

das een boel smileys xD

Nog even geduld.

Ik heb gelezen dat ze een week voor de release een demo op de Playstation Store gaan plaatsen.

Of dit de Beta versie zou zijn wisten ze nog niet.

Dus heb nog heel even geduld

En ja ik heb makkelijk praten aangezien ik al wel de beta versie heb :Y

En ik kan je zeggen.... Het spel is echt TOP!!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...