Jump to content

PC trailer GTA IV!


Feanor

Recommended Posts

Ik merk op dat er op een of andere manier erg veel sfeer hangt in de PC-versie. Vond dat absoluut niet bij de PS3-versie.

Desondanks ik al een eigenaar ben van GTAIV PS3, ga ik de PC-versie waarschijnlijk ook halen. Om je heen kijken met de muis vind ik ook altijd een stuk prettiger, want op een of andere manier zie je alles gewoon stukken beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt leuk uit zo'n geweldige trailer! Ligt het trouwens aan mij, of ben ik de enigste met het gevoel dat er nieuwe missie's zullen inkomen?

Ik denk niet dat ze nieuwe missies toe zullen voegen, misschien wel extra mogelijkheden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt leuk uit zo'n geweldige trailer! Ligt het trouwens aan mij, of ben ik de enigste met het gevoel dat er nieuwe missie's zullen inkomen?

Ik denk niet dat ze nieuwe missies toe zullen voegen, misschien wel extra mogelijkheden...

Maar er zit een stukje in dat Niko tegen iemand schopt die onder een auto ligt, ben ik nu in de war, of komt dit ook echt niet voor in de PS3/Xbox 360 versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt leuk uit zo'n geweldige trailer! Ligt het trouwens aan mij, of ben ik de enigste met het gevoel dat er nieuwe missie's zullen inkomen?

Ik denk niet dat ze nieuwe missies toe zullen voegen, misschien wel extra mogelijkheden...

Maar er zit een stukje in dat Niko tegen iemand schopt die onder een auto ligt, ben ik nu in de war, of komt dit ook echt niet voor in de PS3/Xbox 360 versie?

Dit viel me ook op ja, zit dit nou in een missie of is dit nieuw?

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt leuk uit zo'n geweldige trailer! Ligt het trouwens aan mij, of ben ik de enigste met het gevoel dat er nieuwe missie's zullen inkomen?

Ik denk niet dat ze nieuwe missies toe zullen voegen, misschien wel extra mogelijkheden...

Maar er zit een stukje in dat Niko tegen iemand schopt die onder een auto ligt, ben ik nu in de war, of komt dit ook echt niet voor in de PS3/Xbox 360 versie?

komt wel voor in de x360/ps3 dan vraagt niko waar brucie is en dan geeft de monteur geen antwoord en dan schopt niko hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt leuk uit zo'n geweldige trailer! Ligt het trouwens aan mij, of ben ik de enigste met het gevoel dat er nieuwe missie's zullen inkomen?

Ik denk niet dat ze nieuwe missies toe zullen voegen, misschien wel extra mogelijkheden...

Maar er zit een stukje in dat Niko tegen iemand schopt die onder een auto ligt, ben ik nu in de war, of komt dit ook echt niet voor in de PS3/Xbox 360 versie?

komt wel voor in de x360/ps3 dan vraagt niko waar brucie is en dan geeft de monteur geen antwoord en dan schopt niko hem.

Oh, ik heb er dan ook overheen gezien :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat mij opvalt dat in de PC versie er wel mensen in the cable car zitten :Y

misschien een stomme op merking. :7

overgenseen leuke trailer ^_^

edit:is dit niet meer een reclaam spotje.

Bewerkt: door end of the riot
Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat mij opvalt dat in de PC versie er wel mensen in the cable car zitten :Y

misschien een stomme op merking. :7

overgenseen leuke trailer ^_^

Viel mij inderdaad ook op. Durfde deze stomme opmerking alleen niet te maken :puh:0_0

Maar het is inderdaad een vernieuwing ten opzichte van de consoleversie(s).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk op dat er op een of andere manier erg veel sfeer hangt in de PC-versie. Vond dat absoluut niet bij de PS3-versie.

Desondanks ik al een eigenaar ben van GTAIV PS3, ga ik de PC-versie waarschijnlijk ook halen. Om je heen kijken met de muis vind ik ook altijd een stuk prettiger, want op een of andere manier zie je alles gewoon stukken beter.

Idd Pennywise, die sfeer in de PS3 versie mis ik ook , zal het zeker kopen als ik geld heb :)

De beelden zijn anders gewoon hetzelfde hoor. Ze hebben het alleen ietwat anders samengesteld met een ongebruikelijk muziekje. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet bij het laatste stukje film ook een m60 of is dat een sniper?

Dat is een gewoon een Sniper Rifle hoor. ;)

@ danoontje_nl: je hebt inderdaad gelijk, maar ik was die cutscenes al helemaal vergeten, ik moet wat meer GTA IV singleplayer beginnen spelen. :7

@ end of the riot: dit is inderdaad meer een reclamespotje, en geen trailer. Dat er mensen in de cable car zitten is inderdaad ook vernieuwd, maar zo zullen veel onrealistische dingen of dingen die ze vergeten zijn er uit gehaald zijn.

Ik kan echt niet wachten op de PC-versie. Savegames doen, modden, ...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...