Jump to content

Overgeschreven savegame terugkrijgen?


warhoofd3

Recommended Posts

Hoi,

ik had in mijn GTA IV savegame(X360) alle missies uitgespeeld, op 1 na. Alleen de laatste missie nog niet.

Ik startte FF een nieuwe game om wat zooi te testen. lalalalala, na een half uurtje testen besloot ik nog een poging te wagen voor de laatste missie. ff mijn savegame laden, en dan laadt hij het nieuwe spel wat ik was gestart!! en mijn savegame was overschreven door de autosave.

Oh god ik ben nu zielig. Weet iemand misschien of ik mijn savegame nog terug kan krijgen na deze lullige fout? Ik beschik over een laptop, dus ik kan misschien nog het bestand terug krijgen met recovery-software(door de Xbox harde schijf aan laptop te hangen) maar dat is heel wat gedoe en riskant ik heb liever een andere oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

ik had in mijn GTA IV savegame(X360) alle missies uitgespeeld, op 1 na. Alleen de laatste missie nog niet.

Ik startte FF een nieuwe game om wat zooi te testen. lalalalala, na een half uurtje testen besloot ik nog een poging te wagen voor de laatste missie. ff mijn savegame laden, en dan laadt hij het nieuwe spel wat ik was gestart!! en mijn savegame was overschreven door de autosave.

Oh god ik ben nu zielig. Weet iemand misschien of ik mijn savegame nog terug kan krijgen na deze lullige fout? Ik beschik over een laptop, dus ik kan misschien nog het bestand terug krijgen met recovery-software(door de Xbox harde schijf aan laptop te hangen) maar dat is heel wat gedoe en riskant ik heb liever een andere oplossing.

Onmogelijk

Dat had ik ook een keer gehad, toen was ik net klaar met zo'n moeilijke missie, vergeet ik het op te slaan..

'The world is made out of bad idea's deeds, my friend'

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik ook een keer.

Was bij een vriend aan het gamen, stond ie op autosave, en hij wilde geen cheats gebruiken, dus ik dacht nou, dan ga ik lekker cheaten en dan save ik toch niet!?

Hmm....En wat denk je.... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry man, ik zou echt niet weten hoe het moet.

Ik denk dat dat Recovery-gedoe weinig zin zal

hebben. Ik hoop voor je dat je wel nog een mogelijk-

heid zult ontdekken om dit terug te zetten. Mij is

het gelukkig nog niet gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

ik had in mijn GTA IV savegame(X360) alle missies uitgespeeld, op 1 na. Alleen de laatste missie nog niet.

Ik startte FF een nieuwe game om wat zooi te testen. lalalalala, na een half uurtje testen besloot ik nog een poging te wagen voor de laatste missie. ff mijn savegame laden, en dan laadt hij het nieuwe spel wat ik was gestart!! en mijn savegame was overschreven door de autosave.

Oh god ik ben nu zielig. Weet iemand misschien of ik mijn savegame nog terug kan krijgen na deze lullige fout? Ik beschik over een laptop, dus ik kan misschien nog het bestand terug krijgen met recovery-software(door de Xbox harde schijf aan laptop te hangen) maar dat is heel wat gedoe en riskant ik heb liever een andere oplossing.

Idd het is onmogelijk. Maar ik vind het wel raar dat je save game door een autosave is overschreven.

Optie 1: Het zou kunnen dat je na een missie of iets dergelijks gesaved hebt. Daarna heb je dus waarschijnlijk weer wat gehaald wat een autosave betekende.

Optie 2 is: Je hebt alleen maar gespeeld via autosave games. Dan zou het goed kunnen dat je een bij het spelen van je nieuwe spel een autosave hebt gehad. Die heeft de autosave overgeschreven waar je al mee bezig was.

Iets anders kan namelijk niet (ik heb hetzelf ook mee gemaakt ;) ) Wat ik je aan kan raden is: als je het opnieuw probeert: zet autosave dan uit. Je moet dan wel gewoon saven (wat de kans op overschrijven van bestaande data verkleint). Maar pas op: vergeet niet te saven (anders ben je alsnog je save game kwijt ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

OK bedankt voor de info. Mwa voortaan zet ik autosave wel uit alsi k iets uit wil proberen.

Jammer dat zo'n perfecte game zo onduidelijk is waardoor dit soort dingen gebeuren :(

Idd, ik heb geen save slots gebruikt. Ik zet gewoon me Xbox aan game een paar uurtjes en zet hem weer uit als ik snel weg moet, werkt perfect. Met SA heb ik er altijd last van dat ik vergeet te saven, waardoor ik soms een paar missies over moet doen, of dat ik geen tijd heb om naar een safehouse te gaan.

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Je save game kan niet weg zijn door auto save want auto save heeft zijn eigen slot.

Gozer...Hij heeft door gespeeld met zijn eigen game, dan saved autosave er gewoon overheen, hij maakt niet een eigen slot aan.

Bewerkt: door Addicted2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de autosave meteen uitgezet toen ik merkte dat het in het spel zat. Ik vind het altijd vreselijk onhandig als iets automatisch opslaat. En de autosave gebruikt een eigen save. Een soort dertiende savegame helemaal onderaan. Daarin kan je ook niet los opslaan, dus als je bijvoorbeeld een paar Flying Rats hebt afgeschoten kan je het niet op dezelfde save zetten als de rest van je spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...