Jump to content

Mirror's Edge

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Leden,

Je bent Faith, een zogenaamde Runner (Koerier) die over de daken van de stad in het geheim gevoelige informatie vervoert. Als een heuse acrobaat rent de acrobatische dame van dak naar dak, terwijl zij schietgrage Politieagenten en plotselinge duizeligheid moet negeren. Jij volgt de avonturen van Faith vanuit een perspectief in de eerste persoon en ervaart hierdoor haar hevige paniekaanvallen, doodsangsten en soms versufte gemoedstelling van wel heel dichtbij. Help haar gevaarlijke afleidingen te negeren en haar snelheid plus behendigheid ten volste te benutten. Alleen dan maakt zij enige kans van slagen in het hoogmoedige actiespektakel dat Mirror's Edge heet. :) Ik vind het echt een fantastische game, al heb ik het spel niet. Maar ken het verhaal een klein beetje. :7 De Graphics en het Advontuur vind ik wel het mooist aan de Game, daarom ga ik het ook kopen. :) En nu jullie mening graag over deze Game. :)

Ontwikkelaar:

Electronic Arts

Maker:

Electronic Arts

Taal:

Engels

Verkrijgbaar voor het platform:

€49,00- PC

€64,00- Xbox 360

€64,00- Playstation 3

Screens:

Screen 1:

mirrorsedgetw2.jpg

Screen 2

img_52791_mirrors_edge4.jpg

Screen 3:

mirrorsedge_hero.jpg

Trailer 1:

Bewerkt: door GTA Haas
  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

14

• Hayte

5

• Think

3

• Dvt

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

De graphics zijn inderdaad erg mooi, toen ik de eerste screen zag, dacht ik een foto te bekijken ^_^ Ik ga op internet maar eens meer informatie zoeken over deze game.

Geplaatst:
De graphics zijn inderdaad erg mooi, toen ik de eerste screen zag, dacht ik een foto te bekijken ^_^ Ik ga op internet maar eens meer informatie zoeken over deze game.

Ja, hemeltje. Ik dacht ook dat eht een Foto was..... :7

Geplaatst:

I love Freerunning games _street_jam__by_majino.gif

De graphics van deze game zijn echt overdonderend. Jammer genoeg zal ik dit niet op mijn grafische kaart aankunnen :-(

Iemand een idee wanneer het uitkomt? Of is het al uit?

Geplaatst:
I love Freerunning games _street_jam__by_majino.gif

De graphics van deze game zijn echt overdonderend. Jammer genoeg zal ik dit niet op mijn grafische kaart aankunnen :-(

Iemand een idee wanneer het uitkomt? Of is het al uit?

Het is al uitverkocht[/font]..... :{

Geplaatst:

Deze spel lijkt mij heel leuk!

En voor de makers van dit game een dikke pluim!

Maar lijkt die helicopter niet op die van GTA IV?

Volgens Wikipedia op 14 November in de UK, maar op de officiële site kan ik niets vinden...

Op een Britse fansite staat 'most likely sometime during 2008'.

Hier staat dat de demo op 6 november komt.

Edit: al uitverkocht? Vaag. Bol.com heeft hem ook nog niet.

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:
Volgens Wikipedia op 14 November in de UK, maar op de officiële site kan ik niets vinden...

Hij komt inderdaad op 14 november, heeft Wikipedia toch nog iets goed :)

Ik kan me niet voorstellen dat je hem niet meer kan pre orderen, en dat 'ie uitverkocht is lijkt me al helemaal sterk als hij nog geeneens in de winkel ligt. Als hij er niet bij staat, of als er staat dat 'ie uitverkocht is zijn dit gewoon foutjes.

Geplaatst:

Hij komt inderdaad op 14 november, heeft Wikipedia toch nog iets goed :)

Ik kan me niet voorstellen dat je hem niet meer kan pre orderen, en dat 'ie uitverkocht is lijkt me al helemaal sterk als hij nog geeneens in de winkel ligt. Als hij er niet bij staat, of als er staat dat 'ie uitverkocht is zijn dit gewoon foutjes.

Ja, inderdaad. Ik dacht ook dat ie uitverkocht was, dus 'm maar Pre-Orderen voor de mensen die het spel willen hebben op de Release-Date. :) Ik ga het kopen op 14 Nov. Wnat op 1 Nov. Ben ik Jarig, dus als ik geld heb koop ik RoboSapien, Pure, en Mirror's Edge. :)

Volgens mij is die eerste screen ook gerendered..

Maar ik ken het spel ook wel en het ziet er alsnog heel mooi uit. Er komt idd een demo, en het spel komt op 14 november 2008.

Het verhaal is onderdeel van een trilogie, dus verwacht een open einde!

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Lijkt me niet zo een leuk spel. Enige wat je moet doen is op het juiste moment op een knop te drukken zodat ze zich aan iets vastgrijpt en dan weer verder kan lopen. Niet echt mijn soort game.

Lijkt me niet zo een leuk spel. Enige wat je moet doen is op het juiste moment op een knop te drukken zodat ze zich aan iets vastgrijpt en dan weer verder kan lopen. Niet echt mijn soort game.

Mij lijkt het me wel leuk, maar ik denk wel dat het saai gaat worden (zoals bij Assassin's Creed); Het heeft namelijk geen multiplayer. En zodra je het verhaal hebt uitgespeeld, is er volgens mij geen bal meer aan..

Er zal hoogstens een leaderboard in zitten, maar daar blijft het dan ook bij..

Ik besteed mijn geld dus liever aan andere spellen, zoals Far Cry 2, Mafia II, of de DLC van GTA.

Bewerkt: door Dvt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...