Jump to content

Geen nieuwe delen van de NFS - serie?

Recommended Posts

Geplaatst:

We received a somewhat tragic news from EA today. It seems that the Need for Speed series has been canceled, which makes Need for Speed Udnerground 2, the eigth game in the series, the last. Reason for such an act is that the developers simply became tired of programming racing games as they accomplished everything one can do in a racing game: from realistic racing style with exotic cars (The Need for Speed, Need for Speed Porsche Unleashed) to arcade racing (Need for Speed Hot Pursuit, High Stakes) and night racing with customizable import cars (Need for Speed Underground).

Since their latest project, Need for Speed Most Wanted, was never officially confirmed it will of course never be released.

From an unofficial source we also found out that the developers have been transferred to the Redmond branch of EA, where they will work on a new expansion for the best seller The Sims 2.

Bron: Gamevillage.nl

dit betekent denk ik het einde van een succesfolle reeks Nfs, wat vinden we van dit nieuws? tragisch?

Geplaatst:

ach,de serie zal tenminste geen gezichtverlies kunnen leiden als ze een flop game uitbrengen ofzo

een waardige afsluiter van een mooie serie vind ik

Geplaatst:

Hij had iniedergeval naam gemaakt. ( hoeveel NFS games zijn er wel niet nu ? ).

Heb ook genoten van het tunen tot chasen. B)

Geplaatst:

Bij Need for speed maakt EA er vaak maar want er is nog nooit een 3de deel uitgekomen (misschien wel voor een handheld maar dat boeit niks)

Geplaatst:

alle NFS games waren goed!!!

waarom zouden ze dan opeens stoppen

(ook al een 1-april grap??)

Geplaatst:

Nieuwsberichten van vandaag moet je gewoon negeren, het is allemaal bullshit.

Geplaatst:
Nieuwsberichten van vandaag moet je gewoon negeren, het is allemaal bullshit.

mja, bullshit, fake, nep, als het zo zou zijn schop ik de producers in elkaar

Geplaatst:

ik denk dat het geen 1 April grap is, omdat er al eerder werd aangekondigs dat Most Wanted niet doorging, dus ik heb reden om dit te geloven, als het toch uitkomt dan......Zal ik een email sturen naar ea..*nee foute zin*

Geplaatst:

ze hebben het wel goed afgesloten

een waardige afsluiter

Geplaatst:

nee, WE WANT MORE!!! ik wil nog 1 vervolg met politie erin, klassieke stijl, liefst nfs4 stijl. nog 1 extra deel is genoeg

Geplaatst: (bewerkt)

Jammer dat ze stoppen met het maken van de nfs reeks, ik zou graag nog een vervolg willen in de nfs reeks. Ik vind het hele leuke spellen ik heb need for speed ook nog gespeeld.

Bewerkt: door zerocooll
Geplaatst:

ik heb alle 8 de delen, als ze stoppen, verkoop ik ze allemaal en gooi ik ze weg enzo... verbrand ik ze, protesteer ik, de-installeer ik alle nfs delen.

Geplaatst:

Ik heb altijd met volle teugen genoten van NFS en toen Underground uitkwam vond ik t ook sweet.. :D

Maare bij NFSu2 zijn ze toch wel de fout in gegaan naar mijn mening duz ik ben wel blij dat ze stoppen.. :)

Anders word het weer zo uitgemolken terwijl er eigelijk bijna geen nieuwe dingen inzitten

Geplaatst:

zonde maar er zijn natuurlijk genoeg racegames op komst

waarvan juice echt dope is B)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...