Jump to content

[WIP][SA] Gta Waspik City


Jozz

Recommended Posts

GTAWC.jpg

Grand Three Areas: Waspik City

Hallo,

Ik en Peter99 hebben de laatste jaren al heel wat plannen zien crashen, 1 van de dingen dat ik daar van heb geleerd is dat je niet alles tegelijk en teveel en te moeilijk moet doen, zo is dit waarschijnlijk geen TC, er komt een eiland bij dat misschien net zo groot is als de helft of 3/4 van Los Santos om maar een ruw voorbeeld te geven.

Misschien even uitleg van de ondertitel: Bij de meeste 'mods' die peter en ik wilde maken kwam er een einde aan de plannen door een periode van druk zijn met andere dingen, dat is vervelend omdat we daarna weer iets veel vetters wilde, dus heb ik nu een eiland in elkaar geflanst dat genoeg te doen heeft en niet SUPER moeilijk is (let op ik bedoel hier niet mee dat het simpel is!! )

De naam van de mod kan veranderd worden ;)

Het is nog maar een tekening, dat wordt nog verbeterd jaaja :puh:

Het eiland is verdeelt in 12 wijken.

- De Groene lijnen in de tekening is de markering van de wijken.

- De Blauwe Lijn markeert het zakencentrum.

- De Bruine lijn markeert de haven.

maptekening.jpg

map.jpg

Klik op de zwarte balk voor vergroting

De Wijken/Kleur- en naam verklaring

Waspik De Oude haven Naar een bekend Café in Waspik

Buiten de stad HavenseDijk Waspiksedijk is een lange straat buiten waspik, Waspik = Haven dus vandaar.

Woonwijk in het noorden: Bosch (Den Bosch) in het oosten: MaasWyck van Waalwijk dat eigenlijk aan de Maas ligt en in het zuiden: Southsun

Ghetto Vicus Straat in het latijn, de straat is ook wel bijnaam van Waspik Boven, daar zitten veel rotbuurten

WinkelGebied Arch Centre Vrij vertaald: Boog Centrum

Zakencentrum, Wolkenkrabbers enz. Guernsey Net als Alderney in GTA IV vernoemd naar een Kanaaleiland, het eiland Guernsey

Recreatie Isfair Combinatie van Isle (eiland) en funfair (kermis) het is een kermis schiereiland

Villa wijk Tetra Hills Tetragonum is vierhoek, gecombineerd

Flatwijk Altus Hoog in het latijn

'Dorp' aan de rand Red Town Rood Dorp in het Nederlands

Haven en Industrie gebied Westpoort geen verklaring, het ligt in het westen en het is voor schepen een haven.

Werkwijze: Wijk bij wijk, we beginnen met 1 wijk, zodra alles ervan af is gaan we door met de volgende wijk and so on.

Plaatsen vrij

Modellers: 2-4,. als je in sketchup werkt heb ik graag dat je nu of over een tijdje weet hoe je sketchup bestanden naar 3ds max zet, het liefst willen we 3ds max models.

Photoshoppers (Artwork, logo's enz. 1 (peter99 doet ook photoshoppen)

Verder nóg niks, houd het in de gaten

zo meteen meer info...

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jozz

    28

  • Beagle

    8

  • Hackman

    3

  • Remi-X

    3

Top Posters In This Topic

Je hoeft me niet te schrappen, ik werk in de eerste plaats voor GLD en dingen zoals dit komen daarna, maar ik ben voor gld nog wat aan het puzzel met een model maar in principe kan ik voor alledrie bezig zijn maar genoeg is genoeg en dat zal echt wel gaan zo ;)

(BTW ik zag in je sig ook mijn naam met een kleine letter, IEMAND HEEFT die mijn naam heeft veranderd heeft GEEN HOOFDLETTER er van gemaakt :@ )

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft me niet te schrappen, ik werk in de eerste plaats voor GLD en dingen zoals dit komen daarna, maar ik ben voor gld nog wat aan het puzzel met een model maar in principe kan ik voor alledrie bezig zijn maar genoeg is genoeg en dat zal echt wel gaan zo ;)

(BTW ik zag in je sig ook mijn naam met een kleine letter, IEMAND HEEFT die mijn naam heeft veranderd heeft GEEN HOOFDLETTER er van gemaakt :@ )

Een hoofdletter telt niet als naamswijziging/name change dus je kan gewoon een PB sturen naar een Admin en dan is alles geregeld.. ;)

Ben trouwens ook benieuwd hoe jou'n modificatie eruit gaat zien en of je er überhaupt wel de tijd van hebt, aangezien je nu al 2 modificaties in één keer bezig bent..

Iig veel succes ermee en ik denk dat we vanzelf zien wat er van komt. :)

@De screens: Beetje rommelig, maar als jij daar alles van af kunt lezen vind ik het geen probleem. ;)

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat toch bij dat dat nog komt

Eventjes een gebouwtje gemaakt dat er waarschijnlijk in gaat komen zonder textures om even een 'beeld' te geven

StarTower.jpg

Dit nog ook voor het zakencentrum eiland/wijk

Is een origineel gebouw voor een radio station dat er waarschijnlijk in gaat komen: JFM

JFMBuilding.jpg

genoeg voorbeelden voor nu

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat toch bij dat dat nog komt

Eventjes een gebouwtje gemaakt dat er waarschijnlijk in gaat komen zonder textures om even een 'beeld' te geven

StarTower.jpg

Dit nog ook voor het zakencentrum eiland/wijk

Is een origineel gebouw voor een radio station dat er waarschijnlijk in gaat komen: JFM

JFMBuilding.jpg

genoeg voorbeelden voor nu

Bij die JFM, Lijkt mij dat er JAM staat ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker smal gebouw wordt dat, met al die letters... 0_0

Ach, minder werk plek ?? :puh:

ja het lijkt net JFM maar er komt nog een bord op te hangen met een logo waar JFM op staat dus dan moet het denk ik wel duidelijk worden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...