Jump to content

Jon's Space Design

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij heb je hier alleen een achtergrond gepakt en een paar ''planeet-brushes'' overheen geplakt.

En natuurlijk wat text.

Text zou ik echt wat meer mee doen, staat niet zo mooi nu.

In het geheel is het wel een heel mooi plaatje!

7.6/10

Geplaatst:
Volgens mij heb je hier alleen een achtergrond gepakt en een paar ''planeet-brushes'' overheen geplakt.

Dan denk je verkeerd hoor ;) De achtergrond was een plaatje, de rechtse planeet was een apart plaatje (zonder effecten) de uiterst linkse was een plaatje en die rechts daarnaast ook. Dus zijn er in totaal 4 verschillende stocks gebruikt, en geloof me da's niet makkelijk om er één geheel van te maken.

de beginafbeelding

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het een mooi geheel geworden, vooral de licht effecten zijn erg goed gedaan. Het contrast tussen licht en donker is ook goed, dus geen te felle plekken, geen te donkere plekken.

Tekst is ook goed. :Y

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Mooie creatie. Ik vind alleen de tekst niet zo mooi, die kun je misschien beter weg laten. Het is immers niet verplicht om je naam erop te zetten. Verder een mooie afbeelding. De resolutie is te klein, maar anders had ik hem als wallpaper gebruikt. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...