Jump to content

DE HELLEHOND DUS ToCH WEL EEN HOND! !HAHAHAHAH


sjaakminaak

Recommended Posts

Ja mensen, wat ik nu heb gezien is niet normaal, als een van jullie dit had gezien, had ik gezegd van: dat kan niet, diegene geloof ik niet. IK VIND HET OOK NIET GEK ALS JULLIE MIJ NIET GELOVEN, MAAR HET IS VERDORIE ECHT ZO, WAUW HOE KAN DIT EEN SPEL MET ZOVEEL MENSEN DIE HET HEBBEN, EN IK ONTDEK IETS BIZARS.

OKE IK MOET RUSTIG WORDEN, IK BEDAAR.

Ik leg nu rustig uit wat ik heb gezien,

Ik liep in de haven in het 3e eiland, het laatste dus, de 1e van links dus. En toen ik daar rondliep was er ineens een loods, en daar ging ik dus in, en ik kon er alleen via een container inkomen, in deze loods was helemaal niks, en opeens ging ik omdraaien en wou ik een nrg-900 cheaten. Maar toen gebeurde het! ik raakte ineens in een andere dimensie, en pardoes, ik schrok mee een klaverhoedje. Ik dacht: Sapristi, dat heb ik weer, ik ontdek ook altijd aparte dingen.

Dus toen liep ik door zoon blauwe-zwart-grijze luchtlevel, net als bij gta 3 bij de brug, en de blue-dinges bij gta san andreas. En ik zag zoo die loods boven me, en dat was heel apart. En ik liep door, net als op een soort trap, maar het leek of ik niet verder kon. En opeens kreeg ik een apart gevoel van binnen, net alsof ik hier niet alleen was, ik weet nu hoe het komt, want ik hoorde een lage toon, het was een jankende hond. Toen ik achterom keek was daar een grote hond met puntoren, en hij stond stil, en hij had geen kleur, hij had alleen een vorm. En ik vond eng jonge :cab: dus ik dacht opvliegen nou en toen drukte ik mijn tv uit, en ook meteen mijn playstation.

HET IS ECHT GEBEURD!!! JULLIE MOETEN ME GELOVEN!!! ALS JULLIE DAT NIET DOEN, IK WEET ZELF DAT HET GEBEURD IS, EN GA ER MAAR HEEN, DAN ZIE JE HET ZELF!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

tsja, we kunnen je geloven, maar toch... het klinkt raar weetje

maar ik heb stiekem ook geen zin om zelf te kijken :puh:

Ik zeg het je; zo stoned als een garnaal. Zie het alleen al aan je naam.

:bier: Proost!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja mensen, wat ik nu heb gezien is niet normaal, als een van jullie dit had gezien, had ik gezegd van: dat kan niet, diegene geloof ik niet. IK VIND HET OOK NIET GEK ALS JULLIE MIJ NIET GELOVEN, MAAR HET IS VERDORIE ECHT ZO, WAUW HOE KAN DIT EEN SPEL MET ZOVEEL MENSEN DIE HET HEBBEN, EN IK ONTDEK IETS BIZARS.

OKE IK MOET RUSTIG WORDEN, IK BEDAAR.

Ik leg nu rustig uit wat ik heb gezien,

Ik liep in de haven in het 3e eiland, het laatste dus, de 1e van links dus. En toen ik daar rondliep was er ineens een loods, en daar ging ik dus in, en ik kon er alleen via een container inkomen, in deze loods was helemaal niks, en opeens ging ik omdraaien en wou ik een nrg-900 cheaten. Maar toen gebeurde het! ik raakte ineens in een andere dimensie, en pardoes, ik schrok mee een klaverhoedje. Ik dacht: Sapristi, dat heb ik weer, ik ontdek ook altijd aparte dingen.

Dus toen liep ik door zoon blauwe-zwart-grijze luchtlevel, net als bij gta 3 bij de brug, en de blue-dinges bij gta san andreas. En ik zag zoo die loods boven me, en dat was heel apart. En ik liep door, net als op een soort trap, maar het leek of ik niet verder kon. En opeens kreeg ik een apart gevoel van binnen, net alsof ik hier niet alleen was, ik weet nu hoe het komt, want ik hoorde een lage toon, het was een jankende hond. Toen ik achterom keek was daar een grote hond met puntoren, en hij stond stil, en hij had geen kleur, hij had alleen een vorm. En ik vond eng jonge :cab: dus ik dacht opvliegen nou en toen drukte ik mijn tv uit, en ook meteen mijn playstation.

HET IS ECHT GEBEURD!!! JULLIE MOETEN ME GELOVEN!!! ALS JULLIE DAT NIET DOEN, IK WEET ZELF DAT HET GEBEURD IS, EN GA ER MAAR HEEN, DAN ZIE JE HET ZELF!!!!

Weet je, als ik je verhaal zo lees betwijfel ik of je uberhaubt wel in jouw Single Player op Alderney kan komen :puh:

"ineens een loods", zuid Alderney staat vol met loodsen. Ten tweede kun je al niet 'zomaar' door cheaten in een Blue Hell belanden. Sapristi vind ik btw best een gaaf woord, die ga ik onthouden :) Back to topic: Ten derde kun je niet lopen in een Blue Hell, en voor 't geval je 't nog niet weet: Je bent alleen in een Blue Hell :) Er zijn voor zover bekend GEEN honden in het spel, hoe kan een hond geen kleur hebben als je 'm wel ziet (en dan zet ik wit en zwart ook even bij kleuren)?

Ik vind dit en zijn andere topic eerlijk gezegd bijna net zo leuk als het topic van mad-dogg over de knakworst op de nintendo, met zijn verzuipende Pokemons enzo xD

Link to comment
Delen op andere websites

Zinloze topic-opener nummer 1. :duh:

Nee, was ook al zo iemand dat een keer een topic maakte over een nintendo waarop ie pokemon speelde, en toen knoeide hij rookworst en werd ie gek van die geur. Ik stuur je vanavond wel een linkje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je mag toch geen hoofdletters?

En je legt het zo uit dat het nep lijkt.

Ik geloof er niks van.

Ik zie veel mensen die iets ondekt hebben.

Maar dan schrijven ze het normaal en niet zo gek.

En wie weet is het wel iets anders misschien in het Real Life.

Misschien van buiten wie weet.

Of het was een mens in de hemel.

Zoals in San Andreas zie je mensen in de hemel.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik er vertrouwen in heb maar om iedereen een eerlijke *kuch* kans te geven, hier een aankopingspunt: Er is dacht ik wel een container die spastisch word en een makkelijke poort is naar de bleu hell. Ik post wel effe een filmpje. (moment)

EDIT: Onder andere in dit filmpje dus.

http://www.youtube.com/watch?v=vRYLHa700a8

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...