Jump to content
Joriz

Nieuwe Screenshots GTA4 voor op de PC!


tn_gallery_1_101_388733.jpg
Acht nieuwe screenshots die eerder bij een GTA4 PC preview van IGN waren te zien staan nu ook op GTAGames.nl. In de preview kwam onder andere naar voren dat de PC versie er beter uitziet. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om het aantal auto's wat tegelijkertijd rondrijden om hoog te schuiven indien je een snelle computer hebt. Tevens is het mogelijk om met toetsenbord en muis of met je Xbox 360 controller te spelen. Een nieuwe functie in GTA4 is dat je op de PC versies filmpjes kan opnemen en bewerken. Zo is het onder andere mogelijk de camerahoek in het spel aan te passen. Nadat je filmpje klaar is kan je deze uploaden in 640X480, 720p en volledige HD kwaliteit (1080p) naar Rockstar Social Club zodat iedereen je filmpje kan bekijken.

tn_gallery_1_101_309379.jpg tn_gallery_1_101_231691.jpg tn_gallery_1_101_249417.jpg

Alle screenshots staan in de GTA4 PC screenshots sectie van onze galerij.

Nog terug komend op het vorige nieuwsbericht. Over het uitstellen van GTA4 in Nederland probeer ik aan het begin van volgende week (dus binnen een aantal dagen) meer duidelijk te krijgen. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer nieuws over GTA4 voor op de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om het aantal auto's wat tegelijkertijd rondrijden om hoog te schuiven indien je een snelle computer hebt.

Dit wil ik echt uitproberen!!

Intel® Core™ 2 Quad Processor Q9300 - 2.5Ghz

4096 MB

1024 MB nVidia GeForce 9800GT

Zal toch wel lukken om extra verkeer te zien?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er goed uit, inderdaad dat jammer dat de eisen zo hoog liggen wat niet altijd een even fijn gevoel geeft als weet dat je eigen pc het niet aan kan. In ieder geval is zo'n mooie kwaliteit zeker handig met betrekking tot filmpjes die upgeload kunnen worden en in het algemeen natuurlijk ook. Het blijft jammer, maar met mijn Xbox versie heb ik voldoende plezier.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 X 8800GT SLI van mij moet het wel aankunnen

screenshots zien er trouwens goed uit en helemaal geweldig van de nieuwe functies:D

wie gaat het trouwens bij 12game kopen.? daar is hij geloof ik 40 euro.

Brothers in arms hell's highway heb ik daar ook voor 40 gekocht,

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...