Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wauzie ik wil je bedanken man..

Na aanleiding van jou tut heb ik iets gedaan waarvan ik niet wist dat ik het zou kunnen... Ik heb een model gemaakt jah jah.. :D

En nu wil ik meer duz ik ga verder oefenen en elke tut die er komt doorlezen en namaken hieronder toon ik mij resultaat

Dit is het allereerst wat ik ooit gemaakt heb en ik weet de echte pr0's zich nu een ongeluk lachen maar ik ben er echt trots op.. :) Wauzie Dank je man.. ;)

http://img.photobucket.com/albums/v375/Dra...delEverMade.jpg

Ps. Ik weet niet waar een bedank topic thuishoort..

En als mensen tips hebben vooral geven hoor.. :puh:

Owjah en tis een help forum:

Ik wou precies weten hoe zeg maar een leuning aan de zijkant maakt.. :)

Geplaatst:

Ziet er goed uit.

Alleen een tip: Gum zoveel mogelijk lijnen weg niet niet nodig zijn met de gumtool. Anders bestaat er de kans dat er zogenaamde "onzichtbare muren" in VC rond je object komen. ;)

Je kunt die lijken herkennen aan hun lijndikte...Ze zijn niet zo dik. Als je een lijn weggumt en een deel van het object verdwijnt doe je edit > undo. Als er niets verdwijnt dan ga je gewoon verder zoeken tot er alleen de hoognodige lijnen in je object zitten. ;)

Geplaatst:
Ziet er goed uit.

Alleen een tip: Gum zoveel mogelijk lijnen weg niet niet nodig zijn met de gumtool. Anders bestaat er de kans dat er zogenaamde "onzichtbare muren" in VC rond je object komen. 

Je kunt die lijken herkennen aan hun lijndikte...Ze zijn niet zo dik. Als je een lijn weggumt en een deel van het object verdwijnt doe je edit > undo. Als er niets verdwijnt dan ga je gewoon verder zoeken tot er alleen de hoognodige lijnen in je object zitten. 

ThnQ.. :D

Ja zoiets las ik ook al in die tut jah maare heb t laten zitten omdat t alleen voor de test was.. :puh:

Weet jij hoe je die leuning maakt..? :)

Geplaatst:

leuningen etc. maak je gewoon door te tekenen je maakt drie palen en klaar

-------

- -

p.s het ligt er ook aan wat voor leuning je wilt maken, hoewel je hier handig moet zijn met sketcup zal ik je aanraden gewoon fff een half uurtje wat te proberen en je komt er achter...,

als je naar mijn mods kijkt,,, ik heb bijna alles zelf gemaakt..., en echt de kleine dingentjes aan *wauzie en *eclipse gevraagt...

Ik denk dat er geen enkele gevoorderde om jou mod heb gelachen, jij hebt de tutorial gevolgt en zolang je je best doet zal er niet snel iemand zijn die om je lacht... ;)

p.s mijn eerste mod ooit was een cubus... :D

Geplaatst:

Leuningen maken m.b.v losse objecten levert wel complexe modellen en COL files op. Je kunt leuningen veel beter maken op de manieer hoe R* dat ook doet in het origineel, gewoon een rechtopstaand vlak, en dan een texture erop met een alpha-kanaal, waarmee je het meetste doorzichtig maakt, en dus alleen de palen en de liogger zichtbaar blijven. Werkt als een trein, is veel makkelijker te maken/veranderen en het belast het spel veel minder tijdens het spelen.

Geplaatst:
Leuningen maken m.b.v losse objecten levert wel complexe modellen en COL files op. Je kunt leuningen veel beter maken op de manieer hoe R* dat ook doet in het origineel, gewoon een rechtopstaand vlak, en dan een texture erop met een alpha-kanaal, waarmee je het meetste doorzichtig maakt, en dus alleen de palen en de liogger zichtbaar blijven. Werkt als een trein, is veel makkelijker te maken/veranderen en het belast het spel veel minder tijdens het spelen.

Uhmz Patrick ik ben nog meer een beginner.. :unsure:

Ik weet niet wat je allemaal bedoeld.. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...