Zaahed Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 (bewerkt) Stick Arena is een 2D game waar je elkaar kan vermoorden en je eigen kleur kan kiezen en waardoor je in teams bevoorbeeld Red Vs Blue kan vechten en ranks hoger kunnen te komen. De bedoeling is eigelijk om de elkaar de vermoorden en de ronde te winnen. Bij de oude versie kon je trainers gebruiken om snel te kunnen schieten en nooit dood te gaan waardoor het minder leuk werd en mensen gingen toen ermee stoppen. Aleen nu is er een nieuwe versie Stick Arena Ballistick en kan je niet meer trainers gebruiken en waardoor je niet meer kan hacken. Nu zijn er meer mogelijkheden zoals: Je kan nu een labb pass kopen voor extra's mogelijkheden. Je kan nu credits verdienen Je kan nu van die soort spinners kopen En nog veel meer Screen voor Labb pass mensen. Screen voor Gewone mensen. Stick Arena Game En wat vinden jullie van dit spel en spelen jullie het nog? Edit: Zoekmachine gebruikt geen onderwerp erover gevonden. Bewerkt: 7 november 2008 door Zaahed Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Stick Arena is een 2D game waar je elkaar kan vermoorden en je eigen kleur kan kiezen en waardoor je in teams bevoorbeeld Red Vs Blue kan vechten en ranks hoger kunnen te komen.De bedoeling is eigelijk om de elkaar de vermoorden en de ronde te winnen. Bij de oude versie kon je trainers gebruiken om snel te kunnen schieten en nooit dood te gaan waardoor het minder leuk werd en mensen gingen toen ermee stoppen. Aleen nu is er een nieuwe versie Stick Arena Ballistick en kan je niet meer trainers gebruiken en waardoor je niet meer kan hacken. Nu zijn er meer mogelijkheden zoals: Je kan nu een labb pass kopen voor extra's mogelijkheden. Je kan nu credits verdienen Je kan nu van die soort spinners kopen En nog veel meer Screen voor Labb pass mensen. Screen voor Gewone mensen. Stick Arena Game En wat vinden jullie van dit spel en spelen jullie het nog? Edit: Zoekmachine gebruikt geen onderwerp erover gevonden. Ik speelde de ''oude'' versie. Die had ik helemaal plat gehackt. Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik ook maar ik vond het na een tijdje die trainer zat te worden. En zat te wachten op de nieuwe versie. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 (bewerkt) Vet! Een nieuwe Stick Arena! Ik ga gelijk kijken hoeveel een labb pass kost. Update: Dat is echt @#!?ing duur zeg! En ik heb trouwens ook nog even quik play gespeeld met de nieuwe. Ik heb bar weinig vernieuwends gezien. De zelfde map, de zelfde wapens. Wat ik wel voor veranderingen zag was dat sommige leden een andere sphere hadden, en ik bij de kills iets met saw'n - off gezien. Wapen alleen niet gevonden. Ook had ik erg veel problemen met online komen. Inloggen lukte me niet en een nieuwe account ook niet. Met quik play moest ik ook Stick Arena verschillende keren opstarten wilde ik in een bestaande map terechtkomen. Bewerkt: 11 november 2008 door warrock_123_321 Reageren
Zaahed Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Vet! Een nieuwe Stick Arena! Ik ga gelijk kijken hoeveel een labb pass kost.Update: Dat is echt @#!?ing duur zeg! En ik heb trouwens ook nog even quik play gespeeld met de nieuwe. Ik heb bar weinig vernieuwends gezien. De zelfde map, de zelfde wapens. Wat ik wel voor veranderingen zag was dat sommige leden een andere sphere hadden, en ik bij de kills iets met saw'n - off gezien. Wapen alleen niet gevonden. Ook had ik erg veel problemen met online komen. Inloggen lukte me niet en een nieuwe account ook niet. Met quik play moest ik ook Stick Arena verschillende keren opstarten wilde ik in een bestaande map terechtkomen. Als je inlogt zie je boven je zo menu met alle nieuwe dingen die je kan. Zoals. Lobby- Profile - Ballistick shop - ... Lobby = Volgensmij weet je dat wel waar je games kan maken en met andere chatten. Profile = Nog meer statistieken van je hoeveel kills nog voor volgende rank enz. Ballistick shop = Kan je pets kopen om sterker waardoor het voordeliger is alleen dat is wel voor Labb Pass en Maps ook jammer genoeg. Maar gellukig zijn spinners wel voor gewone mensen de helft daar is Labb pass en de andere helft is voor gewone maar ze zijn allebei mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.