Jump to content

Windows 7


gta_rulez

Recommended Posts

Momenteel is er een beta versie van Windows 7 beschikbaar, de opvolger van Vista. Deze zal in 2009 uitkomen. Ik gebruik hem zelf en het werkt allemaal goed en snel, nog geen enkele fout gehad. Wie gebruik deze beta versie nog meer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Thundercover

    10

  • Sprunk

    7

  • Dvt

    7

  • Limbolander

    6

Er is inderdaad een pre-beta beschikbaar voor ontwikkelaars. Waarschijnlijk zal deze weer eens uitgelekt zijn, hoewel ik daar nog niets over heb gelezen. Voor zover ik weet is 7 voorlopig nog eigenlijk Vista, maar dan met een paar extra functies en wat meer uitgekleed.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens Microsoft wel, of ze streven er in ieder geval naar. Wat ik heb begrepen is dat ze het als een soort Firefox willen afleveren: je krijgt een besturingssysteem waar je zelf vanalles kan toevoegen. Dus niet meer standaard Windows Live zooi, geen onnodige software, maar helemaal uitgekleed.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar is het ook minder zwaar als Vistaart? Want dat was gewoon de bottleneck voor Vista en de reden waarom nog steeds veel mensen niet op Vista overgeschakeld zijn.

En omdat het gewoon kei en kei hard zuigt. Ik vind het echt stom dat ze van word bestanden geen .doc maar een .docx hebben gemaakt. En dat je dat dan ook niet als ander bestand kan opslaan :N.

>>> Door Thundercover: Dat komt door Office 2007, niet door Vista. ^^<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens Microsoft wel, of ze streven er in ieder geval naar. Wat ik heb begrepen is dat ze het als een soort Firefox willen afleveren: je krijgt een besturingssysteem waar je zelf vanalles kan toevoegen. Dus niet meer standaard Windows Live zooi, geen onnodige software, maar helemaal uitgekleed.

Klinkt goed. Ik heb nooit echt Windows Vista op mijn computer gehad voor langere tijd, ik schakelde gauw weer terug naar XP omdat ik er problemen mee had, maar het idee dat het zoiets als Firefox wordt, staat mij wel aan. Ik heb me in de tijd dat ik Vista gebruikte mateloos geïrriteerd aan al die standaart zooi die erop staat, waar je niks mee doet en/of niks aan hebt. Hopelijk komen ze hun beloften na... :D

@Hierboven: dat kan wel degelijk, de optie is te vinden bij 'Opslaan als..' en dan selecteer je 'Opslaan als Word 2003 blbablabla bestand'.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van deze bèta gehoord maar ik wilde geen gezeik met alles opnieuw installeren etc..

En besides, ik heb de screens gezien en ik vind het niet veel anders dan Vista...

Foto's van een auto zeggen ook weinig over de inhoud van de motorkap. M.A.W. screens zeggen lang niet alles. Net zoiets als dat Far Cry 2 er beter uit ziet dan Crysis, maar Crysis toch zwaarder is.

Link to comment
Delen op andere websites

Alweer een nieuwe windhoos. :duh:

Ben je net een beetje gewend aan Vista, pleuren die uitmelkers van Microsoft weer een nieuwe Windows versie op de markt. Laten ze nu eerst maar de problemen met Vista oplossen, kunnen ze wat van leren hoe ze het bij Windows 7 moeten gaan doen.

Windows 7, leuke naam ook. Eerst was het Longhorn, toen werd het Vienna, en nu komen ze heel origineel op 7 :7

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind altijd mijn Windows XP XP Professional Service Pack 2 beter dan die Vista! :bier: Ik heb eens die Windows Vista Ultimate Transformation Pack op mijn PC geïnstalleerd, het verneukt werkelijk heel je PC!! :Y

Misschien jou pc, maar betekend niet dat het iedereens pc verneukt. :roll:

En installeren kan toch ook in 'Virtual Machine'?

Ik kan Windows 7 beta downloaden, maar ik gebruik hem niet, ik blijf nog even bij Xp en Vista.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik draai hem gewoon in virtual pc, dus ik heb hem niet op mijn echte harde schijf gezet. Maar het is inderdaad een feit dat deze Windows lichter is dan Vista, en ook een kortere opstarttijd heeft. EDIT: Morgen zal ik wat screens posten van opvallende veranderingen, als daar interesse voor is.

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...