.Levi. Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Beste leden, Welkom in het vragen topic van de Graphics Signature Contest 2008. Mocht iets niet helemaal helder voor je zijn, dan is dit de plek om je vraag te stellen. Je kunt namelijk voor, tijdens of na de contest hier terecht. Op of aanmerkingen zijn ook welkom. -Matthijs- en ik wensen iedereen nogmaals veel plezier en succes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2008 Het thema is gewoon Freestyle neem ik aan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2008 Het thema is gewoon Freestyle neem ik aan? De eerste ronde is sowieso freestyle. We denken er nog over na om de tweede ronde een thema te geven, maar dat is nog niet helemaal zeker. De deelnemers worden er in ieder geval tijdig van op de hoogte gebracht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Mogen de sigs echt niet groter zijn dan 500 x 150? Ik vind dit echt een kleine afmeting voor een maximum te zijn. Zeker voor een graphics contest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Mogen de sigs echt niet groter zijn dan 500 x 150? Ik vind dit echt een kleine afmeting voor een maximum te zijn. Zeker voor een graphics contest. Tussen 500 x 150 px zitten heel wat afmetingen die doorgaans veel gebruikt worden voor signatures. Met het oog op dat gegeven hebben we in eerste instantie een maximum van 500 x 150 px vastgesteld, maar daar is natuurlijk nog wel wat speling mogelijk. Een grootte van bijvoorbeeld 500 x 200 px is een te overwegen optie. We zullen ons er in ieder geval nog eens over buigen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Mogen de sigs echt niet groter zijn dan 500 x 150? Ik vind dit echt een kleine afmeting voor een maximum te zijn. Zeker voor een graphics contest. Tussen 500 x 150 px zitten heel wat afmetingen die doorgaans veel gebruikt worden voor signatures. Met het oog op dat gegeven hebben we in eerste instantie een maximum van 500 x 150 px vastgesteld, maar daar is natuurlijk nog wel wat speling mogelijk. Een grootte van bijvoorbeeld 500 x 200 px is een te overwegen optie. We zullen ons er in ieder geval nog eens over buigen. Ok bedankt alvast Ik zag dit topic en dacht 'Ja, snel even een sig maken'. En pas als hij af was zag ik dat hij maar max 500 x 150 px mocht zijn, ik heb hem gemaakt maar hij is 500 x 200. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Hoeveel gaan er door in de eerste ronde? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Ik heb de vorige contest bekeken, en daar gaan er 10 door naar de 2e ronde. Dat zal deze keer ook wel zo zijn denk ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Ik heb de vorige contest bekeken, en daar gaan er 10 door naar de 2e ronde. Dat zal deze keer ook wel zo zijn denk ik. Als er meer dan 10 mensen meedoen natuurlijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Ik wil wel meedoen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Ik zag dit topic en dacht 'Ja, snel even een sig maken'. En pas als hij af was zag ik dat hij maar max 500 x 150 px mocht zijn, ik heb hem gemaakt maar hij is 500 x 200. Om hier nog even op terug te komen. We hebben toch besloten om het voorlopig zo te houden. Het huidige formaat is een standaard afmeting, waar iedereen prima mee uit de voeten zou moeten kunnen. Ik weet dat jij hoofdzakelijk met 500 x 200 werkt, maar dit wordt simpelweg een kwestie van aanpassen. Een goed moment om te laten zien hoe goed je met kleinere ruimtes bent. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Ingeleverde signature moeten onbekend blijven tot de stemdatum is gekomen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2008 Ingeleverde signature moeten onbekend blijven tot de stemdatum is gekomen? Graag! Zo blijven alle signatures tot de eerste stemronde 'nieuw'. Nadien kun je er natuurlijk mee doen wat je wilt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Tot hoelaat vanavond kun je inleveren? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 23.59u me dunkt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts