Jump to content

can you run it?


gta master 1

Recommended Posts

Hallo,

Op ''Can you run it?'' is inmiddels gta 4 toegevoegt.

Can you run it is een site waar je kan natrekken of je pc een game aankan.

En omdat er veel op het forum word ''lastig gevallen'' met ''Ik heb dat, dat en dat..Kan ik hem aan??''

dacht ik, Gta Master 1....wees eens aardig voor je medemens en post het even ^_^ ..

Nou oke, dat dacht ik helemaal niet :puh:.

Hier kun je Can you run it vinden, selecteer simpelweg Grand Theft Auto IV in de lijst en klik op de grote knop ""Can you run it?''..moeilijk he?:D

maar we gaan het moeilijker maken...als je deze site nog niet eerder hebt gebruikt moet je ook nog op ''install'' of ''run'' klikken! moeilijker kan niet he??:puh:

Als je al dat goed hebt gedaan zie je automatisch of je pc GTA IV aankan!

(de applicatie werkt meestal correct, maar soms niet...je kan er van uitgaan dat hij correct werkt!)

Greetz GTA Master 1,

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jeromegtafan

    7

  • ERRWINS

    4

  • gta master 1

    4

  • Ush

    4

Hallo,

Op ''Can you run it?'' is inmiddels gta 4 toegevoegt.

Can you run it is een site waar je kan natrekken of je pc een game aankan.

En omdat er veel op het forum word ''lastig gevallen'' met ''Ik heb dat, dat en dat..Kan ik hem aan??''

dacht ik, Gta Master 1....wees eens aardig voor je medemens en post het even ^_^ ..

Nou oke, dat dacht ik helemaal niet :puh: .

Hier kun je Can you run it vinden, selecteer simpelweg Grand Theft Auto IV in de lijst en klik op de grote knop ""Can you run it?''..moeilijk he? :D

maar we gaan het moeilijker maken...als je deze site nog niet eerder hebt gebruikt moet je ook nog op ''install'' of ''run'' klikken! moeilijker kan niet he?? :puh:

Als je al dat goed hebt gedaan zie je automatisch of je pc GTA IV aankan!

(de applicatie werkt meestal correct, maar soms niet...je kan er van uitgaan dat hij correct werkt!)

Greetz GTA Master 1,

Hey bedankt!

Dat zocht ik al heel lang maar jammer genoeg kan mijn pc Gta IV niet aan.

Liberty-city10

Link to comment
Delen op andere websites

''mijn lange tekst :puh:''

Hey bedankt!

Dat zocht ik al heel lang maar jammer genoeg kan mijn pc Gta IV niet aan.

Liberty-city10

graag gedaan hoor, Ik ben aardig voor mn medemens :D

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een intel duo core 2 e8500 3,16 ghz nvidia geforce 9600gt als grafishe kaart

maar ik denk dat die testen wat overdreven zijn ;) want crysis kan ik ook gewoon op hoogste settings spelen terwijl ik lang niet over de recommanded settings heen kom bij die test :puh: bij farcry 2 kom ik op het hoogste uit xD

bij deze test kom ik wel uit over de hoogste settings enz xD

http://www.yougamers.com/gameometer/10296/

Bewerkt: door jeromegtafan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik het maar vaag vind, hij geeft aan dat ik een bepaalde plug-in moet hebben. Die dan ook nog eens een virus meeneemt, en dan werkt ie nog niet. Is dit wel betrouwbaar?

jah had ik ook mijn kaspersky zag het ook aan als een virus maar die plugin ofzo gaat je computer settings bekijken/meten/berkenen ofzo ;)

dit was mijn uitslag

http://img37.picoodle.com/img/img37/3/11/1...edm_a14cf52.png

Bewerkt: door jeromegtafan
Link to comment
Delen op andere websites

Nais. Soms overschat hij spellen wel eens. Zo kan ik Bia:HH niet eens op low spelen volgens dat ding. Maar ik kan zonder lagg met alles op hoog spelen. xD

1 voordeel, als hij aangeeft dat je iets kan spelen, kan je het ook echt spelen :engel::D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...