iefen Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) Het is niet echt een tut, maar omdat veel mensen het programma Weapon Workshop niet kunnen vinden (en ik na lange tijd wel) dacht ik: nu ga ik het op het forum zetten dat het voor iedereen makkelijker is! Ik kwam op het idee om er naar te zoeken toen bleek dat (in deze tut) gezegd te worden dat er in de Download data Base dit programma zat dat heb ik dus niet kunnen vinden. Over het programma Weapon Workshop is hier een tut te vinden. Als je het geïnstalleerd hebt, moet je even de map waar Vice City aangeven door op deze knop te drukken: Hier is de link voor het programma, Weapon Workshop: http://www.gtanetwork.it/zone/pafiledb.php...ile&id=2130 Grtzz iefen, met de hoop dat jullie er wat aan hebben Edit: ff Even voor de duidelijkheid: Je moet hier klikken om hem te downloaden (kwam ik eerst zelf ook niet achter ) Scroll naar beneden en klik dan hierop: met dank aan beagle Bewerkt: 20 november 2008 door iefen Reageren
Beagle Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Leuk hoor, Iefen Maar een paar puntjes: -Voor welke GTA is het? De vraag die jij ook vaak stelt Voor SA heb je gewoon de Ammu-Nation Tool, makkelijk te vinden. -Het is niet echt een tutorial, dus publish je eigenlijk een programma die niet van jou is; Het is maar heel licht. -Een tip voor screens: Als je een screen wilt aangeven in één bepaald programma, kan je beter het programma selecteren, en dan ALT+Print Screen doen. Dan heb je alleen het programma dat op de voorgrond staat in je clipboard euhm... als je het heb ge-installeerd dan moet je wel ff de directory aangeven: Dit komt niet echt net en zelfverzekerd over... Je moet ff de directory aangeven... -Nog eens, gebruik meer Hoofdletters, punten en leestekens. In de titel ook vooral, dat trekt mensen aan Kijk eens: Het is niet echt een tut, maar omdat veel mensen het programma Weapon Workshop niet kunnen vinden (en ik na lange tijd wel) dacht ik: nu ga ik het op het forum zetten dat het voor iedereen makkelijker is!Ik kwam op het idee om er naar te zoeken toen bleek dat (in deze tut) gezegd te worden dat er in de Download data Base dit programma zat dat heb ik dus niet kunnen vinden. Over het programma Weapon Workshop is hier een tut te vinden. euhm... als je het heb ge-installeerd dan moet je wel ff de directory aangeven: Als je het geïnstalleerd hebt, moet je even de map waar Vice City aangeven door op deze knop te drukken: -pic- dit is m dan: Hier is de link voor het programma, Weapon Workshop: http://www.gtanetwork.it/zone/pafiledb.php...ile&id=2130 Grtzz iefen, met de hoop dat jullie er wat aan hebben Edit: ff Even voor de duidelijkheid: Je moet hier klikken om hem te downloaden (kwam ik eerst zelf ook niet achter ) Scroll naar beneden en klik dan hierop: -pic- Vertaald in ABN door Beagle Kopieer die maar in de tut, mét Bold Verder wel een goede "tut" Reageren
iefen Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2008 1. het is voor gta vc 2. dat van die alt+prtsc wist ik nog niet! thx, ik ga hem editen Reageren
Beagle Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 1. het is voor gta vc2. dat van die alt+prtsc wist ik nog niet! thx, ik ga hem editen Ík weet wel dat het voor GTA:VC is... Alleen andere mensen misschien niet Verder is prima hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.