Jump to content

Controller omhoog/omlaag


kenny-078

Recommended Posts

Hallo,

Als ik met me joystick naar onder ga gaat het beeld naar boven, dit vind ik irritant vooral tijdens missie's waarbij je gericht moet schieten. Weet iemand hoe je dit kan veranderen? naar, joystick naar onderen is dat het beeld ook naar onderen gaat.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb vele problemen gekend met m'n Controller. Gelukkig heb ik na drie dagen een zéér aan te raden Tool gevonden die alle problemen teniet doet.

Ik heb hetzelfde probleem gehad by the way. ;) Ook reageert je SA waarschijnlijk niet als je voor een bepaalde actie 1 van je Analoge Sticks wilt gebruiken(afstelling in menu). Maar nu genoeg over de problemen.

Klik hier voor de oplossing! ;) Er zit *dacht ik* een ReadMe bij. Zoniet, het tooltje moet je gewoon in je Gta: San Andreas User Files zetten. Het zit ingepakt met Winrar. Klik hier om Winrar gratis te downloaden.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb vele problemen gekend met m'n Controller. Gelukkig heb ik na drie dagen een zéér aan te raden Tool gevonden die alle problemen teniet doet.

Ik heb hetzelfde probleem gehad by the way. ;) Ook reageert je SA waarschijnlijk niet als je voor een bepaalde actie 1 van je Analoge Sticks wilt gebruiken(afstelling in menu). Maar nu genoeg over de problemen.

Klik hier voor de oplossing! ;) Er zit *dacht ik* een ReadMe bij. Zoniet, het tooltje moet je gewoon in je Gta: San Andreas User Files zetten. Het zit ingepakt met Winrar. Klik hier om Winrar gratis te downloaden.

Succes. ^_^

Nadeel daarvan is dat de muisknoppen het niet meer doen in het spel (wel in het menu) en de muis is juist weer handiger in het handmatig richten - lees: handiger in de missies: Just Business, Reuniting the Families, Air Raid (deze met name), Pier 69 en End of the Line. Handmatig richten gaat lang niet zo eenvoudig met een analoge stick. Wat betreft het probleem met de Y-as is dit idd simpel op te lossen door de werking v/d Y-as om te keren.
Link to comment
Delen op andere websites

Nadeel daarvan is dat de muisknoppen het niet meer doen in het spel (wel in het menu) en de muis is juist weer handiger in het handmatig richten - lees: handiger in de missies: Just Business, Reuniting the Families, Air Raid (deze met name), Pier 69 en End of the Line. Handmatig richten gaat lang niet zo eenvoudig met een analoge stick. Wat betreft het probleem met de X-as is dit idd simpel op te lossen door de werking v/d X-as om te keren.

De functie automatisch richten is er toch? :)

Dan krijg je drie groene streepjes rond de Pedestrian die je wilt neerschieten, zoals op de PS2. :)

Edit: Deze functie is er natuurlijk alleen maar als je met een Controller speelt.

@ hieronder: Nu snap ik het. :) Maar ze(de missies) zijn heus wel doenbaar met een Controller. :)

@ hieronder: Ik ben zo gewend aan een Controller dat een Muis een nachtmerrie voor me geworden is. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De functie automatisch richten is er toch? :) Dan krijg je drie groene streepjes rond de Pedestrian die je wilt neerschieten, zoals op de PS2. :)
:duh: Je leest weer eens de helft van m'n post. Automatisch richten kan nl niet met een Sniper Rifle of Minigun, ook niet als je vanaf een voertuig moet schieten. (Lees bovenstaande lijst met missies maar nog een keer.)

@ hierboven: Ik schakel de controller dan altijd even om naar de muis (+toetsenbord), veel makkelijker. En waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...